14. DEN - 14. 7. 2012

ženy daly 1000 mil

Dnes bylo v cíli F1000 rušno, závodníci dojížděli včera dlouho do noci a dnes už od rána. Přijel i Přéma, dal několik sad (sada = pivo a rum) a zbytek rumu, který si sem poslal, zanechal dalším závodníkům, co jsou ještě na trase. Dnes se dokonce objevily první dvě ženy. Nejdříve Vlaďka a pak Martina. Obě byly nejpozitivnější a nejšťastnější bytosti, které doposud dorazily do cíle. Žádné stížnosti, jen samé díky a štěstí zářilo z jejich očí.

Finish 1000 – poslední mohykán - Poděkování

Po CP 1 dneškem ukončily své fungování i CP 2 (F500) a CP 3. Všechny kontroly fungovaly perfektně a byly opravdovou morální podporou pro závodníky. Na všech těchto podpůrných bodech se z pracovníků vytvořila skvělá parta, což mělo za následek velice přátelskou a pozitivní atmosféru. Tímto moc děkuji všem pracovníkům a dobrovolníkům těchto stanovišť, x-parku Františkov a také posádce Land Roveru, který dnes také otočil v Nové Sedlici a míří zpět do Čech, slovenské motorce, dokumentující trať ve středním Slovensku, a čtyřkolkám, které operovaly v Čechách. Vy všichni jste se zasloužili o hladký průběh závodu, byli opravdovou vzpruhou pro závodníky a tvořili jedinečnou atmosféru.

Přestože většina pracovníků i závodníků je již doma, finish 1000 neustále funguje a čeká na poslední desítku bojovníků, kteří se nezalekli a vyrazili na dlouhou trať. Dnes bylo tady na F1000 rušno, závodníci dojížděli včera dlouho do noci a dnes už od rána. Přijel i Přéma, dal několik sad (sada = pivo a rum) a zbytek rumu, který si sem poslal, zanechal dalším závodníkům, co jsou ještě na trase. Dnes se dokonce objevily první dvě ženy. Nejdříve Vlaďka a pak Martina. Obě byly nejpozitivnější a nejšťastnější bytosti, které doposud dorazily do cíle. Žádné stížnosti, jen samé díky a štěstí zářilo z jejich očí. Rušný den ale skončil. Všichni včetně důležité postavy závodu Yvči a Tadeáše se odpoledne spakovali a zmizeli na noční expres Humenné – Praha. Tedy všichni až na Tomáše Saňu, ten prohlásil, že se netrmácel přes celý Česko-Slovensko 2 týdny, aby odtud během chvilky zmizel, aniž by si to tu užil. Takže díky němu mám společnost a budu večer opět poslouchat neuvěřitelné historky z trasy.

Honza Kopka z F1000

SMS zprávy od závodníků

125 Vevera (1636. km, 19:32, Vinné): Č.125 N48 50.485 E021 59.565 frcim dal

31 Jílek (1631. km, 21:59, Vinné): C.31. Den blbec.prorizle zadni pneu 3x placaty vzduch.Lepil jsem plast.Levy pedal v prdeli.Oprava prehazovacky.Popraskany zadni rafek.Modlim se aby vydrzel poslednich 80km.Kazda etapa mela neco do sebe. Dnesni byla jen hnusna.

31 Jílek, 32 Cidlinský, 88 Klápště (1625. km, 19:48, Zbudza): 31,32,88. Poz.n48#48,961e021#53,502. Nejhnusnejsi etapa ze vsech, smetaky, hnusny polni cesty, praseci kaliste, neexistujici brody. 31- caste defekty.

53 Zemandl (1432. km, 19:47, Spišská Teplica): St. c. 53 – u Spisskej Teplice, vse ok, zrovna zacalo prset. Zkusim dojet do Spisskej Novej Vsi.

122 Zahrádka (1413. km, 20:33, Šuňava): 122, Sunava, oproti vcerejsimu pocasi vyrazne zlepseni. Vyhledy na Tatry, foceni jelenu, defektu jen par, pohoda prave nam v hospode pripravujou domaci (tim myslim fakt z kuchyne majitelu doma) gulas, zkonzultujem pocty medvedu v okoli a mozna jeste vyrazime ukrojit par kilacku na vecer…

76 Chmátal (1413. km, 20:38, Šuňava): 76.jsme v Sunave 0,5km od trasy. Oproti vcerejsimu desti se dnes jelo nadherne.Vyplatilo se vyfotit svatebcany-dostali jsme talir korbacikov a ohromny kus svat. dortu-sledke se neodmita..

45 Zlínský (1373. km, 18:12, Liptovksý Ján): Prejezd Fatry nadhera,v Liptove nostalgicke vzpominky na mista kde jsdm pred 30 lety chodil kdyz jsem tady pusobil. Nyni jsem 45, na N4902052, E1940419. Jsem v poradku a po veceri budu pokracovat. Cau Tonda Z.

28 Vít (1362. km, 17:59, Pavčina Lehota): St. 28 Martin Vít, Demanovska dolina. Dám vecu a ještě pojedu.

54 Franěk, 78 Johanides (1249. km, 20:09, Turčianske Teplice): c054+078 48.51.647 18.51.426 prsni zustavame

108 Šebánek (970. km, 18:59, Luboměř): 108 N 49 40897 E 017 40846 Až na ten déšť vše v pořádku, ještě kus dnes popojdu. Martin

6 Ozogán (664. km, 17:39, Božanov): 006 Ozogan, N50 31 077 E16 18 633 dnes zatim v pohode, ceka me ted ale prechod polska bez mapy.

SMSky závodníků, kteří dojeli do cíle v Nové Sedlici

1 Kubín (12:44): Č 1.Tak, a je po dobrodružství, do příštího startu zbývá už jen 351 dnů. Děkuji Honzovi za krásně prožitých 13 dnů, kamarádům za podporu během závodu, a hlavně mé milované ženě za vše co pro mě dělá. Čus.

10 Trojan (18:51): Diky vsem za skvele zazitky a jsem se vsemi co jsou jeste na trati. Martin 10

41 Saňa (20:15): Sana 41 uz od 14hod nova sedlica zitra uz na kolo nemusim vsem na trati preji silnou hlavu a pevne zdravi

58 Vozáková (20:19): 58 Vozakova,z vlaku domu,dekuji za neskutecne zazitky a za podporu celeho tymu.Hodne sil a uspechu v dalsich akcich i v zivote.Jeste jednou velky dik

87 Vrbová (20:20): Ahoj,tak dnes rozluckova zprava z vlaku,seslo se nas tu dost i dost ruznych tekutin tak veselé doplnujem aby nas tak nebolel navrat do reality.hezky vecer Martina

29 Zídek (20:32): 29 ve vlaku na ceste domu. Natekle nohy, ktere dnes z obvykleho pridelu dostaly jen 54km. Unava a tezko popsatelne pocity. Ze jsem to dokazal, ze je to za mnou a zitra rano budu zase s rodinou. Ale take,ze uz tohle velke dobrodruzstvi skoncilo a bude mi i se vsi tou drinou chybet. Honzo i ostatni, DIKY!!!

3 Tůma (21:03): Cislo 003 se hlasi naposled:-(. Vcera v 22.08 jsem s partakem 062 projel cilem. Ted uz sedime ve vlaku smer domov a spolecne s 8 spoluzavodniky vzpominame a licime spolecne prozitky. Kdo nejel, nepochopi… Ted zase vymenim kolo za kazdodenni povinnost a uz je mi z toho smutno. Jsem toho plnej.. Diky moc za tech 13 dni driny, potu, bolesti i radosti. Budu mit zase dotluceny baterky na celej rok:-). Takze Honzo a spol-velky dik!!! Tom

62 Šedivec (21:04): Ahoj vsichni,zdravi c.3.Ti kdo jste jeste na trati i ti co uz dorazili do cile.Bylo to pernych par dnu,neskutecne driny,sklvelych zazitku a hodne hlubokych emoci,na ktere se nezapomina.Obcas zvlhlo i oko,jak to bylo silne a pro tohle vsechno to clovek delal.Diky za organizaci a myslenku tohoto zavodu.Seda