13. DEN - 13. 7. 2012

chodec pokračuje na cp3

Zpráva z CP 2 / Finish 500

CP2 se s Vámi loučí! Je pátek 13., smutný to den. Dnes zakončujeme naši činnost. Martin Šebánek vyrazil na další etapu časně zrána a nám zbývá už jen zabalit cílový oblouk. Je nám z toho smutno

Dnes jsme vyrazily na kolo, abychom alespoň trochu rozehnaly chmury a okusily „tvrdý život“ závodníka 1000miles. Smekáme klobouk před všemi účastníky!! Přesvědčily jsme se, že to není žádná sranda. Mokro, zima, mlha… pár hodin v tomto nečase nám naprosto stačilo, kdežto oni v takových podmínkách tráví i několik dní. Horské klima je opravdu drsné! Přesto však výhledy byly úchvatné a výlet se nám líbil.

Tímto vám všem chceme poděkovat za skvělou atmosféru, jakou jste zde vytvořili. Jsme nesmírně rádi, že jsme toho mohli být součástí. Děkujeme Ladě, Yvče, Honzovi a ostatním organizátorům za jejich skvělou podporu a neskonalou výdrž! Těšíme se na viděnou na afterparty a doufáme, že příští rok se s většinou z vás opět setkáme ať už na startu nebo na stanovišti ČP.

Držíme palce zbývajícím závodníkům na trati a gratulujeme všem ostatním!! Vivat Honza Kopka

Zpráva z CP 3

uz je to tu! Zaaaverecnaaa-takto to spieva legendarna pankova kapela zona a. bohuzial mi sa s toho az tak neradujeme a to ze cez cp3 presiel pravdepodobne posledny biker,teda bikerka c. 4 nas vobec netesi. po tyzdni zo zmiesanymi pocitmi pomali rozoberame stany a spratujeme odpadky. tak ako minuly rok, sme stretli starych znamich aj zelenacov. bola pocta spolupracovat z pomocnikmi vitom a misou, ktori dovolim si povedat sa starali lepsie o cekpoint ako jeho sef:-). kazdy zavodnik, ktory prisiel nas nesmierne potesil a kazdemu patri obdiv za nasadenie v zavode. oproti minulemu roku ste z ciech poslali snat dostihove kone! to iste casove rozpatie (tyzden) ako minuly rok ale dvojnasobna porcia kilometrov-progres u tich co absolvovali 1000mil naposledy je enormny. taky majster zemandl je ziarivy priklad-klobukom dole. jedine co ma mrzi je ze na cp3 konci janula (4) lebo nema dostatok dovolenky. do novej sedlice je v podstate uz jednou nohou (572 km), otocit to v dobrej kondicii po 1200km je nepochopitelne. vecer sme nad tym podumali a prosime niekoho zo stabu v novej sedlici aby poslal nahradnika co pojde za janulu do roboty (lekarske laboratorium) aby mohla dokoncit. skoda ze sa po nas nedostal ziadny zahranicny ucastnik a vyhovorky typu, ze priemerka pod 14kmh uz neni zavod, je nam na smiech-borci co maju za barakom alpy by skor mohli priznat neocakavanu narocnost masakru zvanych 1000mil transczechoslovakia. skoda, ze sme sa nedockali jedineho slovaka na cp3, to uz hadam degraduje nasu narodnu hrdost a asi budeme musiet skratit statnu hymnu o jeden vers:-) ostatne vsetko napriek problemom pri organizacii je len pozitivne, a uz sa neviem dockat dalsieho rocniku. myslim ze hovorim za vsetkych z cp3, ked poviem ze nam bolo ctou spolupracovat s honzom a jeho tymom, navrhovat slovensku cast trasy a pit sponzorske pivo!
pavel a jeho druzina, trencin

Ještě tak úplně poslední zpráva to nebude, Pavle, jelikož se pěší Martin Šebánek (108) vydal na dlouhou pouť přes Slovensko.

Zpráva z Finish 1000

Dnešní den začal čilým ruchem. Sedm závodníků, co přijeli včera během večera začali dávat dohromady své věci, kolo a zkulturňovat se a ve zbudované sprše se snažili zbavit stále přítomného pachu. Ne všem se to úplně podařilo. Postupně se trousili do místního obchůdku ukojit neukojitelný hlad. Netrvalo dlouho a v krámku nic nezůstalo kromě smutné paní prodavačky. Po obědě kluci vše zapakovali a líně se trousili na zastávku. Měli jsme obavy, zda je autobus i s koly pobere. Naštěstí dva odjeli brzo ráno, Pavel Chuchma odjel do Humenného na kole, takže počet byl přijatelný. Poprvé byl řidič autobusu na rozdíl od kolegů příjemný. Vyskočil a ukazoval, jak vozí svoje kolo přímo na sedačce. Říkám klukům, že mají štěstí, že pán je biker. Řidič ale kroutil hlavou, že ne, ale že na kole jezdí z konečný na Ukrajinu pro chlast a cigára.
Kluci odjeli a v cíli začalo být smutno a my se začali věnovat běžným organizátorským věcem.

Těsně před uzávěrkou do F1000 dorazil Land Rover s kameramanem Liborem a fotografem Martinem. Řidič Jirka Moskal chytil nějakou virózu a cítí se pod psa. Letos se nám při zabezpečení závodu lepí smůla na paty od prvního dne. Po rozbitých autech, čtyřkolkách, vypálených počítačích, zničení cíle 500, odpadnutí pomocníků, kolapsů při urgentním přenosu dat a plno dalších nepříjemností je Jirka už několikátý, kdo onemocněl. Bohužel jsme pro něho nesehnali v Sedlici nocleh a tak musí spát stejně jako my ve stanu uprostřed vsi kousek od obecního úřadu.

Chvíli po Land Roveru dorazil Zdeněk Suchan a všechny překvapil, tak brzo jsme ho nečekali. Zdeněk si dal hned pivo a na otázku, jestli by se do závodu pustil znova jen zakroutil očima. Teď sedí s námi na zasloužené večeři a my mu gratulujeme k výkonu na tisícovce a přejeme dobrou chuť.

Tým 1000miles

SMS zprávy od závodníků

15 Navrátil (1711. km, 18:00, Finish 1000): 1000. Je to tu. Kazda cesta nekdy konci. Sedim ve vlaku, pisu a srovnavam. Minulej rok jsem byl tak prositej, ze euforie prisla az 2 dni po. Letos uz v Uliči. Zbyvalo 16km asfaltu do Sedlice v odpolednim slunci. Pak Honza, vysmata Pani reditelova a konec. Trasa asi narocnejsi ale podstata stejna. Vypnout mozek, zahodit telefon a slapat. Nic neresit. Na CP2 nez jsem vyrazel tak mi Honza Kopka trosku rejpal, ze kdyz nedojedu nebudu mit ani jedno tricko. O tom ato ale neni. Zdravim vsechny dojety, nedojety a sjety realitou tisice mil.

81 Suchan (1711. km, 20:36, Finish 1000): 81 – CIL- stav ok. Dnes dva brody (po zadek, druhy po kolena), jilove pole, hejna hovad. Celkem 1771km/36783m.

3 Tůma, 62 Šedivec (1657. km, 18:10, Remetské Hámre): Cislo 003 a 062 jsou prave v Remetske Hamre. Dame pivo a orisky a dovalime i kdyby jsme ty kola meli prinest. Tesime se na pivko.:-). T a P.

58 Vozáková (1640. km, 18:37, Klokočov): 58 Vozakova N 48 49.898’ E 022 02.000’ Po najezdu komaru u 2brodu vypadam jak Quasimodo doufam ze to splaskne.Pojedu bud do tmy nebo dokud nenarazim na JIDLO

29 Zídek (1628. km, 19:52, Trnava pri Laborci): 29 83km do cile. Dnesni brody to byl mazec.1.jsem dal na primo plavanim, druhy kokusek vys bronenim po kolena-nejdriv vodou,pak bahnem, nasledovalo zvedani kola na 2m kolmy breh a pak uz jen asi 300m dzungli kopriv a krovi. Pokracuji na Remetske Hamre. Zbytek kvuli medvedum zitra. Zdravim a tesim se. Honza

1 Kubín (1616. km, 19:29, Lesné): Č1 Lesné, vše ok. Příště si místo kartáčku na zuby a mýdla vezmu nafukovací panu.

41 Saňa (1604. km, 20:00, Sačurov): Sana 41 sacurov jedu dal dnes to vypada na spacak svet se zacne tocit obracene

56 Hampl (1589. km, 20:09, Banské): Ahoj. C. 56 jsem v obci Banské N 48 49 E 21 33. pojedu asi do tmy a pak se uvidi jaky bude terén. Dnes je zima ale zavod si zacinam uzivat. Vim ze brzy budu ve své vane s horkou vodou.

87 Vrbová (1558. km, 19:05, Kráľovce): Ahoj jsem nad Kralovcema N48.47.477 E021.20.160 jeste pojedu co pujde M.

31 Jílek, 32 Cidlinský, 125 Vevera (1502. km, 20:00, Žakarovce): 31,32,125 jsme na chate Hutnik pod havranim vrchem 48”53,91/20”53,488.Dest,blato,spina,unava.

88 Klápště (1486. km, 19:11, Poráč): 88 porac ok

53 Zemandl (1331. km, 20:31, Ružomberok): St. c. 53 – Ruzomberok, vse OK. Od cca 10 hodin pri sjezdu z Kriznej vytrvale prselo, nicmene Velka Fatra prejeta. Nejhorsi moment – vymena baterii v GPS na hrebeni prokrehlymi prsty, ktere nesly narovnat a nic jimy poradne uchopit.

122 Zahrádka (1331. km, 21:20, Ružomberok): 122, Rosenberg, Rano zacalo skvele, slunicko, vyjezd na Fatru, snidane na Bartosce s hotelierem co jede na kole zavod 11000 km, pohoda Ale potom, co na nas nebesa ve zbytku dne vydojila asi 1000 tun vody, ve vysce kolem 1500 m a 5’C jsme chvilema fakt propadali trudomyslnosti. Plan na Lip. Mikulas nevysel, takze zitra musime najet o to vic

76 Chmátal (1331. km, 21:22, Ružomberok): 76,jsem Ruzomb. Neni nad to cely den sjizdet V.Fatru v desti.Neustale se vam zjevuje z mlhy novy horizont a prekazky do toho mokro,zima.. Jo pan buh by si mel dojit s prostatou…

45 Zlínský (1275. km, 18:57, Kráľova studňa): 45 se hlasi z N4852563 E1902445. Totalne promocen jsem zastavil v horskem hotelu kde susim a nabiram energiina zitra. Posilam pozdravy, Todna z.

28 Vít (1275. km, 22:06, Kráľova studňa): St. 28 Martin Vít, v pořádku a horské chatě Kralova studna. Dal v tom chcavci nejedu. Zůstávám přes noc.
54 Franěk, 78 Johanides (1170. km, 18:49, Čierna Lehota): c054+c078 48.52.638 018.18.364 celej den prsi taborime v horach rano pojedem.

108 Šebánek (892. km, 19:41, Malá Morávka): 108 N 49 59.706 E 017 19.045 půjdu do tmy a pak začnu hledat spaní. Dnes to šlo dobře, pěkné cesty bez asfaltu. M.

6 Ozogán (609. km, 18:28, Bernartice): 006 Ozogan, N50 38 785 E16 00 161 prsi, jdu dal smer adrspach.

SMSky závodníků došlé během dne:

56 Hampl (15:42): C. 56 zdravim z chaty na Hriesnej.

100 Saramak (13:05): 100 jan saramak-odjezd z n.sedlice, loucim se-diky za pekny zazitek a podporu mych pratel. bylo to super.j

96 Štenclová (10:20): Dobre dnes uz pozdni rano!Premyslim co budu delat je to divny nesednout na kolo a jet;-) Myslenkama jsem stale na trati drzim pesti vsem borcum na tisicovce kteri jeste bojuji a preju jim hodne hodne sil az do cile!:§Jsem stastna za to co jsem zazila a za skvely lidi ktery jsem poznala!Silva

4 Kristlová (8:56): Ahoj,vcera jsem dojela na cp3 a z casovych duvodu jsem nucena zavod ukoncit.dejuju lidem co mi fandili,organizatorum a lidem na cptech.nejvetsi dik patri kamce,ktera semnou jela ty nejnarocnejsi vecery.nastesti jsem nakonec vyzdy narazila na super lidi,kteri me pomohli.