11. DEN - 13. 7. 2016

Večer odesíláme zprávu, fotky, zapalujeme oheň a jdeme s Petrem Tichým opékat buřty k večeři. Čekáme Kai-Uweho, pokud nepřijede do 22 hodin, nestihl průjezd poslední medvědí zónou a přijede až ráno. Kai-Uwe to ale stihl a dojíždí přesně na opečený hermelín. Dává si k němu pivo a vychutnává si atmosféru ohně. Je spokojený s trasou, dobrodružstvím i umístěním. Celkově dojel pátý, kategorii nad 40 let vyhrál. Je mu 48 let, původem je fotbalista, na kole začal trochu před 10 lety. Žádná velká párty se ale nekonala, výrazná únava je znát na obou závodnících ale i na nás.

Hned ráno po sedmé hodině přijíždí Adam Sluka. Poslední den a noc šlapal nonstop. Ujel dohromady 310 km. V polovině v F500 byl asi 30., teď v cíli je šestý. Druhou polovinu jel snad nejrychleji ze všech. Ani nevypadá nijak moc zničeně. Netipoval bych ho na 25hodinovou etapu. Vypraví, jak ho servírka na Dvoračkách poznala a přesně mu vyjmenovala, co vše si tam při Mílích 2015 při průjezdu dal. Nutno říci, že vloni byl člen „gastroskupiny“, která podávala skvělý výkon nejen na kole, ale upoutávala pozornost i při ochutnávkách krajových jídel v hospodách.

Hodinu po něm přijíždí ostřílený borec Míra Franěk zvaný Indián. Startuje každý rok od 2. ročníku a zažil toho při Mílích opravdu hodně. Jednou skončil i v nemocnici po pádu přes natažený drát. V roce 2012 skončil úplně poslední, přijel do cíle už k vyfouklému oblouku a musel ho s námi uklízet. Letos přijel neuvěřitelně sedmý. Z CP3 odjížděl Indián, poslední z 2012, zároveň s vítězem roku 2013 Honzou Tyxou. To je jen důkaz, jak hodně se účastníci výkonnostně posouvají a vyrovnávají. Indián jel letos taky posledních 27 hodin nonstop. Na něm je to ale hodně znát. Vypadá zničeně a tak trochu vyndanej. Nicméně z něj padají neuvěřitelné historky. V noci vlítl mezi divoká prasátka a zastavil se o ně. Vedle sebe uslyšel šustot a vzteklé funění mámy, statné bachyně. Bál se otočit a posvítit doleva, aby se nelekl, co uvidí. Docela rychle vycouval a ani neví, jak se vyhnul natržené prdeli. Pak se jen těsně minul s muflonem. Ostatně na velká stáda muflonů si stěžovali i jiní závodníci. Jindy zase jel a po stráni vedle se něco skulilo. „Co je to za tlustýho králíka,“ divil se. Vyklubal se z toho medvěd a odběhl pryč.

Po desáté hodině se objevuje pod obloukem první skupinka – tři závodníci ve velmi dobré náladě. Michal Laifert, Martin Olejník a Jakub Zajíc. Sjeli se až 6 kilometrů před cílem. Nic si nedarovali a chtěli si ujet, vypadalo to na dojezd jak při Tour de France. Příměří nastalo až 300 m před cílem, když nikdo nikoho neurval a dojeli pokorně spolu jak beránci. I Kuba jel přes noc a ve 2 ráno mi dokonce volal, jestli nevím, kudy se leze z brodu. Asi vtip, myslel jsem si. Pak jsem si uvědomil, že jde o Kubu Zajíce, takže to myslí asi vážně. Vysvětlil jsem mu, že fakt mu neumím ze Sedlice poradit. Teď v cíli vypráví, jak tam strávil dvě hodiny, přešel řeku asi pětkrát, nic neviděl, ztrácel se v porostu na břehu a chytala ho beznaděj.

Opět přichází řeč na Kozí kameň. Ani dnes závodníci neopomněli zanadávat na tuhle překrásnou až romantickou část trasy. Díky Kameni zapomněli na Maguru, na kterou nadávali do té doby.

Po obědě většina kluků odjíždí, vyprovázíme je k autobusu. Pak hned vyrážíme do starobince, kde si místní babičky vyprosily od Indiána přednášku o 1000miles a jeho zážitcích. Díky jeho dlouhým vlasům vypadá jak Robinson a jim připadalo, že v divočině strávil opravdu dlouho. Zvlášť když jsem jim prozradil, že na startu měl ježka.

Dnes čekáme už jen jednoho, dalšího německého borce, mnohonásobného účastníka Uwe Mosiga.

Z F1000 Honza Kopka a Yvona Kotyková

Zpráva z Nissan Patrol – fotografové

Dnes jsme spali ve Výšné Revúci a to hlavně ze strachu z medvědů. Už na Králově Studni mě varovali místní a dole hospodský, který točil Bernarda. Bylo rozhodnuto. Spíme u hospodskýho 😀 Jediný štěstí, že jsme nespali pod širákem, jak je naším zvykem, protože v noci proběhla v oblasti Fatry neskutečná smršť krupobití a bouřka jako blázen. Teda prej! Já ji úspěšně zaspala. Když něco dělám, dělám to pořádně! 😀
Dopoledne jsme se rozmístili od Raztockého sedla až po louky okolo Partizánské Lupči. Oblast plná hovad, ale my jsme statečně drželi a opět vyčkávali závodníky i několik hodin. Po pár hodinách vyčkávání slyším rolničky. Ale bohužel mě míjí po cestě, která je vzdálená jen několik desítek metrů dále. SAKRA!!! Stojim mimo trasu!!!!! Naštěstí závodníček zastavil a počkal až přeběhnu na správnou cestu 😀 Díky 🙂 Dnes večer jsme bohužel nemohli zabivakovat, jak bylo v plánu, jelikož se spustila neskutečná buřina. Začali jsme hledat opět levné ubytování s wifi a restaurací někde od Važce až po Poprad. Penziony buď plné, nebo na nás moc hvězdiček, nebo bez internetu nebo podle cedulí, které nás na ně naváděli neexistovali vůbec. Poslední varianta byla velmi častá hlavně ve vesnici Svit. Údajně tam má být asi 5 ubytování, reálně existuje jen jedno.  Nakonec jsme v 9 večer našli po dvouhodinovém hledání alespoň restauraci s internetem, že ubytování prostě nějak dořešíme potom. Hlavně odeslat fotky. V restauraci nejen moc milý personál, který nás nechal sedět déle, ale pan hospodský nám sehnal i ubytování. Asi měl strach, že mu tam zůstaneme 😀

Zdraví Tým Nissan Patrol

Zpráva z CP 2 / F 500 v Jeseníkách

Spousta závodníků kroutí hlavou nad povinnou výbavou, nebo na ni nadává. Takže když jsme slyšeli od pár závodníků, kteří už si to asi nemyslí, že si provazem z povinné výbavy vyrobili přístřešek, přivázali věci k zavazadlu, nebo provizorně opravili zlomený rám, máme radost, že s sebou netáhnou zbytečné krámy. A když už jsem v tom lehkém moralizování, i přes výzvy ke skamarádění se se svoují navigací, i letos máme závodníky, co přijeli na start bez sebemenší představy, jak se ta divná krabička ovládá a co vlastně je v ní nastaveno za funkce.

Před malou chvílí se do CP2 přiřítil neoficiální maskot závodu a každoroční účastník Petr Ozogán, tentokrát pro změnu na kole. Jinak bylo dnes na CP2 příjemné počasí, jaké bych si asi objednal, kdybych chtěl tuto šílenost zakusit na vlastních končetinách, a možná i díky tomu tu stále máme závodníky, co se vydávají na druhou polovinu závodu. I když například u včera zmíněného Honzy Vlasáka bych to počasí nepřisuzoval. Ten se ráno nasnídal, zamával nám a skočil na kolo tak samozřejmě, že jsem měl pocit, že jede jen do krámu pro brambory k obědu.

Balík byl ráno vyhozený přede dveřmi, takže v noci asi opět zvonil, ale dneska se šťastně setkal se svým adresátem i odesílatelem v jedné osobě. Mimochodem, už jsem myslel, že letos neuslyším „Má prdel poznala středověk“, ale některé výroky nenahradíš.

SMS od závodníků

109 Uwe Mosig (1664.10 km, 20:07:14, P8M9E9): also noch ca. 20km bis ins ziel, ich danke schon mal allen, die mich unterstützt und deren guten wünsche mich begleitet haben ! danke auch an den/ die slowakischen fan/Fans für die cooLe plakataktion in liptovsky hradok !

2 Ladislav Žilík (1481.93 km, 19:18:36, P5M8E9): Kozi kamen je pekny hnus velebnosti, inak idem pomaly dalej, smer ciel. Zdravim vsetkych svojich fanusikov!

30 Peter Kukučka (1481.67 km, 19:20:59, P6M9E6): telo aj bike dostavaju zabrat..vcera oprava v servise LM-diky Patrik..zajtra pokracovanie na vychod a v piatok to hadam dorazime..

108 Tomáš Trávníček (1463.42 km, 20:18:35, P3M2E1): Do cíle nám zbývá 219 km. Dnes večer ještě popojedem a v pátek Nová Sedlica

8 Katarína Ludvíková (1463.39 km, 20:10:40, P9M9E9):

22 Jakub Dvořák (1463.39 km, 20:15:37, P7M7E6): jízdou na kole se poškozuje tělo, vyléčí se však další jízdou na kole:-)

55 Milan Jílek (1463.39 km, 20:13:40, P0M2E5): nevim proc ani jak,ale slapu. Pomalu ale k cili. Snek je muj rychlejsi bracha.

57 Štefan Pinčák (1463.39 km, 20:09:08, P7M8E9): Hot njús z vychodu. Preskupenej partizánskej skupine sa podaril parádny úlovok. V drafte získali legionárske posily v počte dva ks spoza rieky moravy:) takže momentálne zvádzame boje vo štvorici bez opice:) letka "ovad" nepoľavovala v náletoch tak sme ich kantrili hlava nehlava. Nalietali sa okolo nas viac ako celá letka ministerstva vnutra SR za rok. Dúfam že to nebude mať vplyv na ich populaciu a zelený nas nebudú pokutovať:)) Kozý kameň teda vobec "nesklamal" neviem však kam som mal pozerať ,ale veru kozy som tam nevidel , aj ked sme tam došli na pokraji halucinácií:) Obed a spanie na stole v spišskej a teraz pivko v slovinkách spružilo. Ideme asi dale aby ostalo na posledné dni co najmenej:) tešíme sa že sa možeme bikovať ved sme na dovolenke:)

65 Dano Ralaus (1463.39 km, 19:59:33, P6M9E7): napriek tazkym noham vdaka za Kozi kamen, zazitok,je mi fajne

32 Jan Hába (1463.13 km, 20:00:55, P5M9E9): Hodne me drzi pratele ibalgin a modafen. Uvidime, jak zitra 😉

29 Blanka Nedvědická (1462.19 km, 19:30:04, P6M8E6): Oprava souradnic v predchozi sms.

153 Tomáš Minařík (1462.19 km, 19:32:20, P9M9E9): Na dnesek jsem se moc nevyspal, spal jsem s Blankou a Milanem ve sportovnim arealu pod pristreskem. Ja a Blanka na stolech a Milan vedle mne na zemi. Usnul jsem hned a nevim po jake dobe jsem nevedel co se deje jestli se mi to zdalo nebo co to bylo. A rano jsem se dozvedel, ze to Milan, abych prestal chrapat. Po chvili prisel dest a silny vitr, ktery zhodil Blanky kolo na Milana. Rano po bource to hodne klouzalo, dnes nas zastihl dest na Kozim vrchu, jinak zase pekna bajkovacka. Tatry byly v oparu, ale horsi vyhledy nam vynahradila krasna priroda v Narodnim parku. Dnes strasne moc hovad vsude. Zdravim zenusku Magdicku a Nikolku. Sestru Alcu s rodinou a fanousky do Kasavy, Vlckove, Drzkove. Rodice a sestru Simu a celou rodinu do italskych hor. Dekuju vsem za zpravy, moc mne vzdy potesi kdyz mi nekdo napisete, ale neodepisuju-setrim baterku a cas. Dekuju vsem. Kasava jede!!!

19 Petr Dragoun (1424.92 km, 19:50:52, P2M7E3): po nocni bource plno bahna tezky den a nejtezss usek mili kozi kamen.opet let pres riditka ale jsem porad cely

81 David Janouch (1424.92 km, 19:52:56, P5M5E7): Dnes dřina od rána. Po nočním dešti nešlo kolo ani tlačit, potom tlačení na Kozí kámen nahoru i dolů. Jsem K.O. Jak říká Mílař Marek ,, pojedeme se zítra zase projet na kole?,,

94 Rostislav Kubný (1424.92 km, 19:53:08, P6M5E5): Chtel bych podekovat traserovi,ktery se podilel na useku Kozi kamen…vetsi svinarnu sem nezazil. Nejenom, ze jsem se tam malem zabil a chtel uz hodit rucnik do ringu,ale taky jsem v te 2m trave ztratil samonafukovacku. Doufym,ze se vysti stejne pohodlne jako ja. Zavodniky prosim kdyby nahodou jste nasli zelenou samonafukovaci karimatku, tak ji vem te s sebou.Odmena vas nemine. Diky Rosta

113 Marek Biller (1345.04 km, 19:21:20, P9M9E1): nemam slov, opet problém s kolem, zadrené loziska v klikach, cekam na servis, zase zdrzeni, nestihnu dale kvuli zakazu. Takto mne to nebavi…

33 Radim Kotlaba (1344.55 km, 20:07:14, P6M6E5): Jsem v Hradku, atraktivni trasy dnes, zkusil jsem do toho slapnout, kilometry ale nejak neutikaji, projizdene tereny vypadaly jako idealni prostredi pro medvedy, zatim jsme se nepotkali.

79 Jan Hovorka (1344.55 km, 20:42:56, P9M9E9): Liptovsky Hradok, pekny den, videl jsem hory, Deveckovi a medvidka, smrdim tak, ze utekl.

29 Blanka Nedvědická (1334.71 km, 19:25:23, P7M8E7): Jeste na Spisi vzpominm na mile prekvapeni: Milari milarum pred Vizovicemi. Moc potesilo, diky! Dnes po nocni bource v Nizkych Tatrach jizda mokrym terenem-dva pady a jeden defekt. Slapu dal…

114 Libor Matoušek (1328.70 km, 18:54:27, P7M8E7): Dneska paradni Krizna! Uz to moc nejede, zacinam mit dost:)

105 Jindřich Prchlík (1327.16 km, 18:55:57, P5M8E8): na cp3 rikala ze to tu je jezdivy, no, nevim co presne myslela, ale me to moc neprijde 🙂

139 Radek Zitta (1327.16 km, 19:05:35, P5M7E7): Dopoledne vystup na Kriznou byl super. Kilaky ale moc neubihaj.

156 Milan Sunkovský (1327.16 km, 18:53:14, P5M7E8): Tak zase zítra.

156 Milan Sunkovský (1327.16 km, 19:02:32, P5M7E8): . Tak zase zítra.

73 Milan Čulák (1317.80 km, 18:14:32, P3M4E4): Ted pizza, pak dal po Liptove. Snad uz zadni ovadi.

98 Robert Klepl (1315.24 km, 19:44:01, P2M9E3): hodinova tlaceni a sjezdy,cely den stale dokola.ale vyhledy super a Krizna: krasota nenormalna

99 Aleš Plíhal (1315.24 km, 19:50:45, P5M5E5): tlačeni tlačeni občas i slapnu;-)

97 Milan Chára (1314.47 km, 19:16:04, P6M8E6): Vcera navecer paradni bourka u Turcianskych Teplic.Bohuzel se prehnala a pres me,vcera uz podruhé..Zase se na obzoru tvori paradni kumulus,uz i misty hrmi:-( Ubytovani vcera predrazena tragédie,nebudu to rozepisovat.Tady je takovych kopcu a az na vyjimky vsechny na jedno brdo – tlacit nahoru a pak hned pomalicku sjet dolu za skripani brzd.Zacina to byt dlouhe..

28 Tilo Arnhold (1291.43 km, 18:12:49, P7M7E7): vse dobry. Krizna: Lost & found: diky @ MTBikerka! (Bananas) – Glückwunsch an Uwe1+2! Super Rennen! – z.Z. ohne Konk.> Speed + Motivation zurück > 🙁

47 Tomáš Klapka (1283.71 km, 19:47:05, P8M9E8): vcera vecer jsem se musel vratit do civilizace, blizila se bourka, silne bourky celou noc, casne rano zdolana Magura, pak Krizna. Cekam pred zakazem do Raztockeho sedla do rana. Do cile pod 400km, to uz je jenom jako 10x na Drnek pres Srbec a zpet:-) …zdravi Klapa

58 Zbyněk Dráňa (1283.71 km, 19:48:31, P7M7E7): rano na Magure sem se bal jak svina mlha a mrholilo rachot v krovi aji myslim v gatach sem mel. Krizna pekny pocasi a vyhled.

34 Štěpán Hejtmánek (1246.18 km, 19:02:26, P7M7E6): Zakaz tak nemuzeme dal… tak pivko 😉

36 Miroslav Gebauer (1246.18 km, 19:05:17, P7M7E9): dneska to jelo trochu lip nez v vcera, jen ten zakaz nas zase zastavil

46 Miloš Krása (1246.18 km, 19:17:02, P6M6E8): dnes se tomu dalo trosku rikat ciklistika, nicmene nas zabrzdil zakaz na Kriznou. Tak ji dame zitra. Diky vsem za podporu.

88 Matěj Vrbka (1246.18 km, 19:13:47, P7M8E8): cekame kvůli zakazu pod Kriznou. Slovensko je tatim spise pěší turistikou nez cyklo zavodem

145 Petr Novák (1246.18 km, 19:12:13, P6M7E6): Dneska jsme nezmokli, zatim. Cekame pred Kriznou kvuli zakazu. Davame malo km denne,trochu se to vlece, ale cil se priblizuje.

27 Libor Pavlíček (1194.63 km, 18:22:08, P8M9E7): uuuuffff

100 Petr Jedlička (1189.91 km, 19:54:05, P1M3E2): Po vcerejsim lijaku to dnes byl pesi pochod. Hlavni cinnost bylo myti kola, ocisteni bot a spd a tak stale dokola, uf.

68 Ondřej Svoboda (1168.38 km, 19:35:13, P5M5E5): ahoj,koncim,dekuju prekrasne 1000miles za nevsedni zazitky,letos uz vas nedojedu,zkusim to priste.

43 Antonín Valeš (1159.80 km, 19:10:20, P3M2E7): Tak nohy ko . Jestli zitra neroztocim tak koncim .

122 Vladimír Grusman (1159.80 km, 19:02:50, P9M7E8): blative peklo dnes pokracovalo. Utechou je projeti CP3 a zdolavani slovenskych hor. Dnes spani venku pod vystrahou na vyskyt medvedu. Alespon se bude ke komu pritulit:-). Zitra Magury, to bude vyzivná bajkovacka:-(.

120 Jan Beka (1134.51 km, 20:05:44, P7M9E8): Blato…Netusil jsem,ze je tolik druhu blata.Dnesek ve znameni moravského extra lepivého.Asi napisu knihu o blate.

9 Michael Dedinský (1107.99 km, 19:43:15, P4M4E8): jsem vterinu od odstoupeni. tohle nejsou mile ale soutez traseru o nejstupidnejsi trasu. jinak opet prsi a kolo diky tunam bahna uz nejde tlacit z cest jsou potoky plne naplav kameni bahna a klacku vse klouze. pro dnesek jsem vycerpal cely slovnik sprostych slov.vsem nadale diky moc za podporu.

74 Martin Čuba (1107.99 km, 19:39:26, P7M7E9): Vcera v noci 4h tlaceni klouzave Hostynske vrchy. Dnes desitky km podobneho ve Vizovickych a Beskydech. Aááá! Jedeme dal! Ted vysvitlo po prutrzi slunicko a hned je lip.

4 Adam Bobrik (1105.31 km, 20:02:10, P7M7E8): Ako cez kopirak. Burka, blato, horuco, dazdik. Kvoli zakazu jazdy koncime v Nadesovej Lhote. Rano v novom CP

67 Ondřej Sopůšek (1105.31 km, 20:53:37, P8M9E8): Dnes jsme poznali všechny druhy deště a bahna. Díky valašským klukům a všem co fandí za podporu.

93 Lubomír Sluka (1105.31 km, 20:06:04, P2M2E7): NEVERMORE Hostýnské a Vizovické Vrchy

148 Zdenek Michálek (1105.31 km, 20:02:16, P9M9E9): dneska bourka,lilo,bahno,dusno,proste opet krasny den.slovaky nestihnem,je tam zakaz do rana,zitra 🙂

151 Zdeněk Sedláček (1100.92 km, 19:59:22, P5M7E5): Dneska to bylo intenzivni. Nocni prijezd v prutrzi na CP2,5 , 2x vypla celovka. Rano spolecna snidane a Pavel mi pujcil celovku. 3xdik. Pak tlaceni jilove obludy, lyzovani na oblude bez hran, a na rovine je kszdych 20m jama na medvedy od lesaku.

51 František Kasanič (1085.48 km, 20:24:29, P9M9E9): ďakujem vám za podporu. Z technických príčin končím. Riešil som veľa vecí ale prišla porucha ktorá sa odstraniť nedá. Oprava karbonoveho rámu alebo kúpa noveho biku. Držte sa chalani ak vidime sa v novej sedlici 🙂

35 Štefan Vanický (1078.65 km, 19:50:24, P8M7E8): Dnes velka prestavka cca 8 hodin po servisoch medzi Vizovicemi a Zlinom. Vsetko 2x Druhy krat poziciane auto od servisaka jedneho k druhemu proste parada a ked uz som mohol ist tak zacalo prsat. Ale este pojdem dalej s Radimom ktory teraz dosiel sa schovat pred dazdom

142 Radim Červinka (1078.65 km, 19:54:43, P5M6E8): dnes je to samé kopce bláto kořeny kameny, počasí prádelna nebo prší, euforii a nadšení střídá únava a vyčerpání, je to těžkého ale přesto krásné 🙂

136 Karel Kratochvíl (993.86 km, 19:40:20, P7M7E7): Dneska jsem opet potkal znamou bezkyne, jinak jedu sam. Zitra se priblizit k CP 3.Dik vsem za podporu.

115 Anna Őrsi (981.48 km, 19:42:10, P7M9E2): Hi, raining again. Slower, more sleepy. but without serious problems. Anna

133 Martin Kolář (979.84 km, 19:29:49, P6M7E8): Jsem kousek od Potstatu v malem pristresku. Zase leje a jsem mokrej, teda o neco min nez vcera vecer, to jsem byl durch. Snim svacinu a uvidim, jak bude lejt, chtel bych dojet do Bystrice pod Hostynem, ale je to jeste 42 km a jestli neprestane lejt, tak nevim, nevim, kde a jak skoncim. Jinak se dnes jelo skvele az na ten dest ted odpoledne.

5 Grzegorz Leśniak (900.54 km, 19:25:12, P9M9E9): samopoczucie dobre, rower super. Wlasnie zjedlismy kanapki na stacji benzynowej i ruszamy dalej. pozdrawiam Grzegorz

41 Paweł Kraczmar (900.54 km, 19:30:48, P8M9E9): Po calym dniu spedzonym na CP2 doczekalem sie w koncu szwagra. Tylko, ze zamiast ja jego, to on mnie kopnal i jade dalej. Na dzisiaj to juz bedzie koniec jazdy. Jedziemy szukac noclegu. Podobno 8km przez las i cos ma byc.

124 Jan Vlasák (894.41 km, 19:39:55, P8M8E8): hostinsky v Male Moravce je nerudnej. Jdu na benzinku. Zacina prset.

123 Sláva Morávek (888.59 km, 21:32:03, P9M9E9): Z CP2 na Dlouhé straně za 5.30 hod. Budu zde u boudy bivakovat. Prši tak se tu schovam. Děkuji kuchařkam v CP2 za výbornou zelnacku. Mela dvoji učinek. Vystřelila me na Straně jak raketu. Na zitra mi dali do kastrulku. To budou výkony. Sportu zdar. Slava Moravek

144 Zdeněk Martínek (847.59 km, 18:14:53, P4M6E7):

53 Pavol Hlaváč (846.22 km, 19:31:11, P9M9E6): Uz som za CP2, spim v penzione, mensie technicke problemy, rano miestny servis. Pozdravujem

127 Petr Hornych (828.54 km, 17:10:10, P9M9E9): jsem ve finishi 500. Stalo to zato:-)

147 Petr Lavický (828.54 km, 20:29:36, P9M9E9): tak jsem zaspal ohlasit se z CP 2 Staraji se tu o mne bajecne Dnes jsem ze Snezniku videl to samé co vcera na Serlichu Spicku vlastniho nosu pro déstamlhu

147 Petr Lavický (828.54 km, 20:43:03, P6M8E9): zitra mam sanitarni den odhmyzit se vyprat si ususit dosyta se vyspat a v Patek vzhuru vstric svetlym zitrkum

1 Petr Ozogán (828.50 km, 20:08:57, P9M9E9): Na kole jsem pred zavodem v terenu nikdy nejezdil. na startu jsem se toho docela bal. parkrat jsem spadnul, jsem potluceny, presto jsem dojel pulku, zitra budu nejspise pokracovat dal. P7M7E7

135 Ivan Pelikán (828.18 km, 20:32:23, P4M9E3): Jsem na CP2, končím tady,bylo to fajn, díky moc za podporu!!!!!!!

146 Solveig Goldbach (767.10 km, 19:39:12, P4M4E7):

117 Marie Jehličková (763.75 km, 19:57:38, P8M8E9): vše ok…jen počasí v mohlo být lepší

42 Pavel Chuchma (745.15 km, 21:33:35, P9M9E9): Dneska to bylo v Krus. h. v podstate za odmenu. Nez spunti spocitali bunkry, tak byly za nama. Marka staci nakrmit, zacit rozebirat pohon nebo konstrukci Titanicu, lety na mesic ci neco podobneho a vlastne vyjede cokoli 🙂 Aktivni Pata zase v kopcich zastavoval, napichal jahody na steblo, dojel nas a za jizdy krmil brachu. Jinak jsem zlomil nosic a stratil Patu. Oboji se nejak vyresilo. Da-li pocasi, tak zitra CP2

103 Aleksander Matusiński (728.61 km, 20:00:58, P9M9E8): zostalismy ugoszczeni w ms czeskie petrowice. Jutro moooze cp2

102 Ireneusz Matusiński (728.57 km, 20:04:05, P8M9E9): Dzień super. 71 km / 1600 m wzniosu. Śpimy na punkcie przyjacielskim wyścigu. Zapowiada się fajny wieczór. Do CP2 zostało 97 km !!!

66 Stanislav Zárybnický (687.94 km, 18:49:06, P8M8E8):

140 Vít Semenec (677.63 km, 19:53:38, P5M7E8): Pelasim na Serlich, jeste to mam nekolik kilokroku. Vubec se ke me nechtel priblizit a to jsem slapal, co to slo 🙂

154 Aleš Procházka + Václav Fišer (500.78 km, 18:36:57, P8M9E8): Vskaz os Vaska – Probijime se dal.

Zprávy došlé během dne:

78 Václav Petřík (997.89 km, 06:16:06, P9M9E9): pata se nelepsi… Bylo to hezke a narocne. Letos vydrzela technika ja ne! Konec. Nedokazi vnimat krajinu, ale zazitky s lidmi ktere potkam na trase a pomuzou. A sdileni km s ostatnimi zavodniky. To je co me obohati. Drzim palec ostatnim at dokonci. Vaclav

71 Pavel Kropáček (828.52 km, 07:15:28, P6M6E7): Cp2 tady koncim.Bylo to narocny,ale strasne krasny.Dekuji vsem co mi drzeli palce.

150 Vladimír Synek (828.54 km, 07:27:25, P6M8E8): , na 500 prihlasil a taky na 500 koncim

50 Jaroslav Gažo (828.54 km, 09:00:29, P9M9E9): Finish 500 koncim.

25 Marie Kronková (828.54 km, 09:46:44, P1M5E9): .Chci podekovat za krásné zážitky,ale končím.Třeba příště.

137 Lukáš Konečný (828.54 km, 10:00:28, P7M7E7): takze ty 3 myslenky, letos koncim v opacnem smeru v 500… za 1. splnil jsem si, ze jsem dal CR bez treninku, jel jsem to i pro rodice, drzte se, prijedu vypomoct. 2. Kdyz jsem to ujel 2x z kazde strany, vim, ze to nekdy ujedu cele, vim, jak se pripravit fyzicky. 3. Kdyz uz tedy 2x, daruji 3tis. Kc na okologicky vyzkum. Vsem zavodnikum drzim pesti a preji stesti na trati, obvzlast Petovi 100 a Honzovi 124 🙂

41 Paweł Kraczmar (828.54 km, 10:13:32, P8M9E8): Jade dalej.

126 Adam Sluka (1682.40 km, 11:10:56, P6M6E7): Po nocni jizde konecne v cili…

15 Michal Laifert (1682.40 km, 11:18:58, P9M5E5): Cil zdolan. Prubezne 8-10 misto. Stihli jsme to jeste pred destem. Super. Diky Jendovi za super zavod, velky dik vsem, co na trase zajistuji podporu a snazi se nam trochu to utrpeni zprijemnit a jeste velky dik Oldo Soldane za pripravu kola, protoze vydrzelo a jelo paradne!

16 Jakub Zajíc (1682.40 km, 11:26:49, P9M9E8): 9 Přátelé, kamarádi. Po 300km (29 hodinách) jízdy v kuse, po třech koupáních a dvou hodinách bloudění mezi kopřivami při brodění, jsem v cíli. Děkuji Vám za podporu, která při tomto závodu přijde vždy vhod. Díky mým velkým letošním kamarádům – gumovým medvídkům. Schousty. Zajda
40 Rostislav Kneisl (1168.38 km, 13:32:39, P9M9E9): po včerejší bouřce pěkná drbačka na Homolku, tolik bahna se lepilo, že to ani tlačit nešlo… Po delším přemýšlením jsem se rozhodl ukončit závod.

40 Rostislav Kneisl (1168.38 km, 13:34:21, P9M9E9): Svoje jsem si splnil a už mi chybí lidi. Na další dny osamoceneho tlačení mi chybí motivace. Krasné dobrodružství a obrovský zážitek.

40 Rostislav Kneisl (1168.38 km, 13:35:02, P9M9E9): Rozbitý jsem jak cigananske hračky, ale končím s úsměvem na tváři. Obrovské DÍKY všem, kteří mě podporovali!

40 Rostislav Kneisl (1168.38 km, 13:45:56, P9M9E9): koncim v zavode. Kneisl

20 Miroslav Franěk (1682.40 km, 15:52:05, P9M9E9): dnes 8.12hod. cil. diky vsem specialistum co me na zavod pripravili nebo pomohli s pripravou a diky za povzbuzujici sms a taky za podporu na trati i neoficialnim cp, bylo to vzdy prijemne prekvapeni na trati.