10. DEN - 14. 7. 2015

bramborová

Po dlouhé době jsme začali den v poklidu. Nikdo ze závodníků nemá teď přijet a beze spěchu vstáváme. Poprvé od minulé neděle. Ráno na nás už čeká energická paní Iva s optimistickým úsměvem, ještě teplou bábovkou z červeného vína a s řezy z domácí marmelády. Paní Iva je drobná žena, nadšená bikerka a velká příznivkyně našeho závodu z okolí majitele cílové chaloupky Pepíka Dušáka. Všichni z jejich party jsou srdcaři a snaží se, aby zpříjemnili pobyt tady nám i závodníkům. Ani jsme nedojedli výbornou snídani a už se těšíme na oběd – sulc od Růži, který tady vařením pro nás všechny i ty, co mají přijet, strávil včera celý den.

Během dne děláme práce, na které nebyl čas po celou dobu závodu. Čtvrtý závodník Michal Veber přijíždí až odpoledne v 16:32. Odstup od prvních tří je téměř den. I tak je to skvělý výkon, a stejně jak pro třetího Petra i pro Michala, z říše snů. Michal v přípravě nic nepodcenil a před startem najel 13 000 kilometrů a jeho cíl po loňském 15.–17. místě bylo skončit do desítky. A nakonec to byla první pětka, jen jedno místo pod stupni vítězů. Sedí pod cílovým obloukem, zmožený, se znatelnou únavou a zároveň lehkým úsměvem ve tváři, uvažuje nahlas, že pokud nepojede i příští rok, nebude mít vůbec motivaci na kole jezdit. Na druhou stranu se myšlence tohle utrpení absolvovat znovu brání, pak ale nakonec tu možnost připustil, že vlastně se má stále kam zlepšovat a proč tedy nezkusit dojet ještě lépe, možná i nejlépe.

Pak si tak v hlavě probírá poslední dny. Nejhorší a nejdepresivnější byl pro něj nordkap, projížděl tam
v noci, pršelo, mlha, za žádnou cenu tam nechtěl zastavit a spát. Tu oblast kolem Nordkapu znám, působí tajemně a zvláštně i přes den za krásného počasí. V noci a za špatného počasí ve stavu vyčerpání je vše několikanásobně umocněno. Poslední noc pak spal jen 2 hodiny a i přes den se únavou motal.

Pak srovnává loňský a letošní ročník. Vloni jel celou dobu s někým, letos sám a to se mu líbilo daleko víc, přineslo mu to prý víc svobody i poznání. A na rozdíl od loňska, kdy za závod utratil 9 tisíc, tak letos za vše jen 2 tisíce korun a 36 euro. Je to prý podle toho, jak si to kdo nastaví. Michal se letos ubytoval někde jen dvakrát, jinak spal stále venku, a kolo servisoval pouze jednou v Peci, víckrát nepotřeboval. Mechanik byl velký fanoušek závodu a peníze za seřízení nechtěl. Michal vlastně dává odpověď všem, kteří tvrdí, že utratí během závodu hodně peněz. Pokud bych se na náklady během závodu zeptal Honzy Tyxy, bylo by to pravděpodobně ještě míň, než utratil Michal.

Nyní čekáme na pátého v pořadí Vladana Moravce. Venku mrholí, opět mlhy a nepříjemně, proto se Vladan rozhodl nespat a jet nonstop až do cíle. Mohl by tu být tak někdy kolem půl třetí ráno, pokud vše půjde hladce.

Přejem Vladanovi i všem ostatním hodně sil a lehké nohy.

Z F1000 Honza Kopka a Yvča

Zpráva z CP 3 v Jizerkách

Po ranním odjezdu přenocujících závodníků, jsme se dočkali dalších dvou kolem osmé hodiny, po jejich odjezdu jsme měli čtyřhodinovou závodnickou pauzu. Čekání na další závodníky nám zpestřila Blanka svým vtipným vyprávěním o cestování zbohatlíků po celém světě, o které se starala jako průvodkyně. Po chvilce vyprávění jsme zjistili, že je těžší najít místo na zeměkouli, které nenavštívila, než navštívila. Po půl jedné dorazil další závodník, který se u nás rád zdržel, zaujalo ho Blančino vyprávění o střetu s „Jukonskými“ medvědy. Z ničeho nic řekl: „To bych se posral.“ A my všichni pravděpodobně také. Odpoledne nás navštívilo hodně fandících človíčků Tisíci mílím. Kolem sedmé hodiny se nám začala sjíždět spousta závodníků.

Zpráva z Nissan Patrol

Dnes opět mílaři ukázali, zač je toho loket. Počasí bylo opravdu nepříznivé. „Odchytávali” jsme v oblasti Krkonoš. Vršky hor prostě pokryl „mordor”. Byla to nekončící mlha, ze které neustále pršelo. Někde vydatně a tu a tam bodající jehličky. Musí to být opravdu silný vnitřní hnací motor, co bikery pohání. V některých případech asi spíše pálenka, co má dosti „volume”.

Když jsme ale ke konci dne sestoupili z Dvoraček do Rokytnice, teplota náhle vzrostla z pouhých 13 °C na 23 °C, obloha se roztrhala a občasně vykouklo i sluníčko. Jelikož skoro celý náš tým pochází z Jablonce nad Nisou, vyměkli jsme a jeli se osušit do svých domovů. Ale co vám budu povídat, doma je to nuda a už cítím, jak se blíží povinnosti spojené s reálným životem. Takže ráno honem rychle zase na trať a doufejme, že se počasí umoudří, abychom si ještě užili spaní na trati pod širým nebem.

Zdraví tým Nissan Patrol
PS: Dvoračky jsou super. Výborné jídlo a moc milá obsluha. Děkujem za pohoštění.

Zpráva z CP 2 / Finish 500

Už od rána jsme věděli,
co nám počasí nadělí,
kozy byly schovaný
a počasí tudíž pos**ný. Nevlídný vítr, přeháňky deště, v poledne tu nikdo nebyl ještě.

Když tady nikoho na starost nemáme, sedíme na louce a na krtky číháme. Nudu nám prolomil až Kristl Pepe, na Finish 1000 se už jenom třepe.

že by to nedojel, nemáme pochyby, Pak s dcerou Janičkou vyrazí na ryby

Když se počasí trochu vylepšilo
pár dalších závodníků za námi dorazilo.

Veselí a usměvaví,
jde vidět, že je Míle baví.
Když koukl ses jim na prdel nebo na kolo, hned jsi poznal, že pršelo.
Zablácení od paty až k hlavě,
sprcha a pračka to vyřešila hravě.

Dorazil první chodec, Dvořáček Vlastimil, ani chvíli nezaváhal, jde dalších 500 mil. Je to vážně drsnej borec,
spíše běžec, než-li chodec.

U nás je dobře, jako v ráji,
i buřtíky se tu opékají,
melounek a trubičky k tomu, děkujem za ně, jen nevíme komu

Gratulace každému, kdo už dospěl cíle, ostatním přejeme, ať ubývají míle.
A zítra už se těšíme na další dobrodruhy, jde přece o zážitek, ne být první či druhý

Zdraví CP2

P.S. Máme tu stádečko koz, které se rády pasou ve výběhu, ale jen co se schovají pod přístřešek, tak do deseti minut začne pršet.

SMS zprávy od závodníků

23 Michal Veber (1623.77 km, 18:37:44): cau vsichni.tak jsme tam.bylo to krasne i kdyz to boli.z tohoto zavodu si clovek odnese spoustu veci do zivota.tady poznas sam sebe!!!vsem co me podporovali moc diky.ostatnim preju stesti a hlavne vuli dojet.

99 Vladan Moravec (1545.49 km, 19:49:17): pojedu az do cile.pocitam kolem druhe treti tam budu.leje jak z konve,dnes opet vydarene pocasi,ale uz se to krati!!!!!

40 Ondřej Semerád (1502.36 km, 20:06:46): leje jako z konve dneska fakt tezkej den

92 Radim Bláha (1502.36 km, 20:19:31): To se nemelo stat ten dest... Dnes asi nejtezsi den, totalne promocenej a nasranej. Uz se na to dnes to, zitra to dojedu...

111 Lukáš Dostálek (1484.39 km, 20:13:25): ok

3 Uwe Mosig (1480.90 km, 20:04:04): gabeltotalausfall, speichenbruch... Ganz schwerer tag, auch ansonsten !

84 Tomáš Ölveczký (1468.71 km, 19:21:08): Misek.

114 Petr Jiroušek (1468.71 km, 19:27:25): Dnes nevim co napsat. Voda zhora hati casovy plan. Jede se dal dokud tma a telo dovoli.

13 Jirka Beyk Míl (1457.15 km, 19:43:15): Od rana jsem se tahnul jak kus hoveziho na porazku,na Komari Vizce ale odesla zadni stavba na mem stroji.Zavolal jsem Kola Polivka Teplice a stala se neuveritelna vec. Petr Polivka ihned nalozil nahradni stroj a vyvezl mi ho na kopec. OBROVSKE

DIKY!!!! Takze ted jsem pohranicni cirkusova atrakce na zeleznem kole Fort, 19′′ ram, 26′′ kola a V brzdy. Beyk od Berouska

21 Michal Laifert (1457.15 km, 19:23:16): Mam rozmocene nohy. Budu to muset namazat. Jeste chvilku pojedu, pak najdu misto k prespani a zitra uz to nejak dobrutim.

101 Tomáš Dočekal (1429.20 km, 22:58:54): Opravená pozice za číslo 101

106 Martin Sovadina (1429.20 km, 19:48:23): Ráno přeskakování patniků kolem Nordkapu, dopoledne moknuti v Labskych pískovcích a hurá do Krušných hor.Je tu nádherně.Hrneme to a jedeme do tmy...

56 Michal Hons (1412.70 km, 19:53:16): dneska to mělo grády v dešti zbývá mi 211 km do cíle,zítra to zkusím dorazit...

104 Matěj Karásek (1412.67 km, 19:54:25): Rano prselo a tak jsme si dali vychazku po hranicich kolem Sluknova,pak jiz na kole, mame stesti na pocasi,jedeme na ZJZ,cil se blizi / rain in the morning,so we took a walk along the border, then finally biking,lucky with the weather,heading WSW,the finish is getting close..

77 Ondřej Novák (1387.98 km, 19:28:01): Ještě je to hrozná dálka

39 Michal Švejcar (1386.32 km, 18:08:13): Cely den si rikam ze nejsem z cukru ale nohy uz se zacinaji rozpoustet tak trochu cukrous asi budu Nejede to... zitra vecer snad finish.

126 Adam Sluka (1386.32 km, 18:07:45): Skoro cely den neprijemne prehanky.

117 Zdeněk Janeček (1375.20 km, 18:16:34): opet nevsedni zazitky, znam kazdy koren Sluknovskeho vybezku, vsechna zapadla udolicka Ceskosaskeho Svycarska.... Kdo nezkusil- neuveri, nepochopi.

120 Tomáš Makal (1375.20 km, 18:19:29): sluknovske skákání po kořenech, defekt a urvana brašna ze říditek. Trochu se to vleče.

42 Dalibor Bek (1371.23 km, 20:21:34):

54 Milan Urban (1353.99 km, 19:43:14): Uz si to konecne jen uzivam,rychlejs to proste nejde. Dnes jsem si pripadal jak pohranicnik,jen misto psa jsem mel kolo. Chci spat pod strechou na dnesek jsem mrznul,prselo tak bych se jednou odmenil.

27 Roman Królikowski (1353.89 km, 19:47:22): wszystko dobrze jade dalej

9 Jana Doleţalová (1349.90 km, 19:25:31): sluknovsky vybezek zdolan, jenom jednou sem padla na hlavicku kdyz sem chtela preskocit mokrou plastovou trubku ale jinak sem furt v poradku

2 Miroslav Franěk (1349.64 km, 19:58:33): dnes CUBE KOLA BS.nejdriv zkamenela vidlice pak praskajici draty predniho kola-zbyva me posledni nahradni a ve finale prasklej ram u patky.Diky ochote pracovnika autoservisu v Horni Poustevne,ktery me dal a pujcil vse potrebne k provizorni oprave muzu jet dal.jeste se omlouvam za ten bordel co tam po me zustal od rana jedu v desti.

142 Thomas Strobel (1348.44 km, 18:55:53): raining... Raining... Raining... But i am Okay. / wenn alles läuft, dann sind es nur noch 22 tage

4 Milan Jílek (1319.87 km, 19:51:21): .Prestava me to bavit.Chcije a chcije.Vse mokre,v tretrach bazina.Bahno v lese,koreny a kameny klouzou.Boli v krku,ryma,kasel.Trpi kolo i telo.Luz hory i Sluknovska patnikovka za mnou.

66 Marek Liška (1319.87 km, 19:45:39): sluknov to bylo dilo

103 Martin Chmátal (1319.87 km, 19:51:40): Dnesni destivou anabazi v Luzickych horach necham bez komentare... Patniky ve vybezku jsou za mnou.. Chci podekovat Vlaste a jejimu tymu na CP3 za vcerejsi pohosteni vyslablych milaru..

59 Roman Kegl (1294.20 km, 19:49:58): Vse ok jeste mame v planu chvili jet

65 Viktor Adamec (1294.20 km, 19:49:45): jedu

89 Václav Kalina (1294.20 km, 19:51:08): Pomalu to utika a pocasi tomu neprida, ale do cile se dojedu.

37 Jiří Doksanský (1289.76 km, 18:21:42): Lužické hory bylo maso únava se začína projevovat.:-( Jedu dál na sever.;-)

20 Lucie Otáhalová (1274.23 km, 20:01:08): Mokra trava. Mokry plevel. Mokre boty, mokre ponozky, mokre nohy. Pisek v prevodech. Prsi, bundu obléct. Dusno, bundu vysvlect. Luzicke hory, AHOJ.

69 Jakub Zajíc (1274.23 km, 20:00:02): Jen neustálý pohyb vpřed nás zbaví tohoto utrpení

10 Lukáš Mikyska (1241.71 km, 19:47:19):

25 David Voříšek (1241.71 km, 19:41:38):

30 Jan Švarcbach (1241.71 km, 19:46:44): Dnes destive Krkonose a Jizerky, hravy singletrek a krasne Luzicke hory.

101 Tomáš Dočekal (1228.29 km, 19:47:03): dnes dlouha etapa, na Nordkap, pak dest az do Decina,voda,bahno,pisek,trava...vsechno jak jetel. Humus. Ted jedeme krusne hory, famozni svetlo na fotky, jedeme do tmy, vse svisti...

140 Carsten Hahn (1218.24 km, 18:47:03): Kameraden, morgen 17.30 Uhr Buschmühle auf einen Scheidebecher

22 Jakub Dvořák (1216.38 km, 18:02:44): dneska zatím nic moc, čekal jsem na cp až přestane pršet, tak se to pokusím dohnat trošku v noci a uvidím, jak to půjde.

63 Miroslav Gebauer (1204.81 km, 18:58:21): dnes je jak na kolotoči, zmoknul, oschnul, zmoknul, oschnul a teď zas zmoknul

85 Petr Šifta (1198.70 km, 18:53:19): dnes vyjezd z vyrovky, moc dekuji za zazemi bylo to moc fajn. Dekuji cp3 za milou spolecnost, valim do cile

67 Ján Litavský (1192.60 km, 19:40:07): som na cp3 uvidim ci tu spat. Ale rad by som si to skusil

75 Katarína Ludvíková (1192.60 km, 20:20:26): CP3 malinko pozdeji, ale mela jsem vybity telefon, vsechno je v pohode...zustavam tady na noc a vyrazim az zitra...

80 Vít Habáň (1192.60 km, 19:42:45): pocasi na prd. dam si tady voraz a zitra vyjedu

98 Vít Polehňák (1192.60 km, 19:39:49): Dnes pekna sprcha, ale paradoxne jsem docela natocil. Jeste kousek dam

12 Aleš Melichařík (1182.61 km, 19:41:25): Cely den prsi. Humus

154 Tomáš Vopálenský (1174.60 km, 20:18:30): Rveme na sebe igelitove pytle v chalupě Hubertka. Jsme durch. Silena průtrţ v Polsku. Vzpominam na Majora Zemana a dil Bestie. Zapad jsem do bláta ve stylu Rosůlkova....Jedeme se ususit do Hejnic.

155 Milan Král (1174.60 km, 20:15:11): chata hubertka, jebka dneska za jebkou, nejdriv si prejedu banan kterej chci snist, pak tomasovi vytece brzda, rozstipam se na kluzky lavce, ake da se, nejtezsi etapa dnes a jeste nas na hrebenu zastihl cedak ze jsme skrz. cp3 nedame, musime se nekde ususit... jo a sorry za spozdeni sms nemohl jsem zastavit

81 Milan Čulák (1134.30 km, 19:18:51): Spatne pocasì, zustal jsem na Dvorackach

8 Petr Křelina (1134.18 km, 21:04:02): Dneska se mi jelo lip nez vcera, i v desti jsem si Krkonose uzil, ale uz jsem nestihl prejet jejich polskou cast – tam se mi potme za deste nechtelo a tak hnizdim pred ni na Dvorackach. Rychlost pohybu mizerna, spokojenost velka.

70 Radislav Zemandl (1123.56 km, 19:10:18): Vyjezd na Vyrovku v desti. Single trail po desti po modre dolu do Spindlu paradni. Vse OK, pojedu jeste dal 2-3 hod.

57 Jakub Gsela (1123.46 km, 19:36:54): Patnikovka za Adrspachem k nam byla relativne schoviva,timto se omlouvam slovutnemu panu Venovi...fakt se to dalo jet,zato chodici pasaze za Vyrovkou mi nejdou na rozum,totalne jsme tam zmokli...Diky vsem za podporu,specham k vam pratele a mami.

107 Zdeněk Šťastný (1123.46 km, 19:16:53): Uz si pomalu zacinam zvykat na jizdu v mracich a v desti. Na sjezdu do Spindlu nas to totalne splachlo, tak jsme to tady pichli a zitra to zkusime dohnat. Zdena

152 Jirka Kříž (1123.46 km, 20:01:44): Nadherna casne ranni bajkova skolicka na pomezi Polska, jen ten zaverecnej sjezd jsem, Veno, s tema brasnama nedal :-> Krkonose se na pocasi opravdu povedly :->, jsme totalne splachnuti. Rodrigo

49 Tomáš Saňa (1120.80 km, 20:24:43): Sana adrsbach super krkonose sou skoro hezci v polsku krakonos na me byl chvilema jak na trautenberka a obcas me polil vodou ale pak me nechal projit kolem klinovky za peknyho pocasi prijezd do spindlu za odmenu a prutrz prave kdyz sem prijel pod strechu diky krakonosi

50 Zdeněk Matoulek (1111.09 km, 19:19:23): ty silne korenene useky mi nedelali moc dobre, a zase jsem si pridaval Z

118 Marek Polách (1108.66 km, 18:55:17): Dnes to stalo za prd. Mokre koreny,kameny,mokro v botech,blato v Polsku.Rozsypany stred kola.V 5 jsem opustil trat a ted jsem s kolem opet na ni. Lidi jsou super.Slibil jsem jim poslat trnkovou.Opet jsem na pozitivni vlne.Jeste vyjedu na Vyrovku.

11 Martin Kratochvíl (1108.63 km, 20:29:28): Po nocnim sjezdu z Broumovskyc sten za ukrutneho revu troucich se kovu jsem usoudil, ze je nejvyssi cas vymenit desticky a nechat kolu vylecit i zbyle bolistky. O pulnoci jsem potkal skvelej senik, dlouze se v suchu vyspal a na 8 dorazil do Teplic nad Metuji. Pul hodka na snidani a v 8:30 uz jsem otravoval v shopu Redpoint, kde mi kluci mazlika bleskurychle vylecili a jeste jsem dostal kafe. Diky kluci !

32 Štěpán Mareček (1085.58 km, 20:13:18): Dneska potreti v Polsku. Poprve mlha a zima,podruhe dest a potreti nejspis tma a zase dest. Polsko si nejde neoblibit. Na hranicich je spousta boruvek. Jeste pojedu,rad bych do Upy.

68 Václav Polívka (1076.89 km, 22:00:31):

108 Tomáš Trávníček (1060.66 km, 20:37:02): zítra doma v Krkonoších.

35 Štefan Vanický (1034.14 km, 18:25:31): Po celom dni v dazdi mi teraz na vecer odyslo koleno. Pani v lekarne mi dala mast a naordinovala klud. Prej uz ho dnes nemam zatazovat. Tak sa idem ubytovat k pani co zavod 1000miles pozna a rano pokracujem dal. Dufam

105 Jindřich Prchlík (1015.39 km, 20:26:42): Ja to snad dam, ale jestli kolo. Defekt opraven jen diky kamaradum, souputnikum na cestae. Strbrnou pasku budu odted vozit stale u sebe. Kluci, moc dekuju. Je to uzasnej ‚zavod„.

122 Petr Teichman (1015.39 km, 19:45:28): ted si davam dlabanec a pivo krakonose v Martinkovicich, uz moc nepojedu

45 Jaroslav Veltruský (1013.27 km, 20:01:20): vse ok, jedu dal. Ve zdravi jsem preckal puldenni celotelovy Prisnitzuv zabal na hrebenu Orlickych hor. Dalsi silny zazitek! Jarda V.

58 Milan Hosák (1013.27 km, 19:59:26): Jsme v Broumovskych stenach a resime Jindruv roztrzeny plast. Jinak OK. ***

58 Milan Hosák (1013.27 km, 22:14:58): Milare Milana-58, Jindru-105 a Jardu-45 zachytil v Mladkove milar Mirek Hulka a pekne se o ne postaral ve sve chaloupce v Petrovicich. Pokecali jsme, pojedli a vyspali se do ruzova. Dekujeme Mirku.

36 Richard Dobner (1011.31 km, 19:49:49): dnes mi byly spolec

36 Richard Dobner (1011.31 km, 19:55:56): dnes mi byly spolecnikem orlické a stolowe hory, vytrvaly destik, nekonecna mlha, nekonecné Polské louky a jiz tradicne mokré ponozky a spol. Dnes v pohode, etapa narocna na kolena. Zitra Krkonose talk to bude asi troch tezsi. RD

147 Milan, Lukáš Panzer, Kopecký (1010.92 km, 20:49:27): ,bozi sjezd do Polska, nasledna tyranie po loukach,pomalu schneme,pojedem dal,diky za podporu Milan a Luky.

47 Libor Pavlíček (1000.40 km, 18:11:12): . Spatne pocasi, nic videt a z jizdy byla prace. Ted se jen dostat z polska a pak se uvidi. L

62 Karel Kašpar (999.07 km, 19:29:56): Blato, dést a mraky, to byly Orlické hory. Sil moc neni, ale chtel bych to dotahnout z Polska do Cech smer Broumov.

146 Dominik Kavan (999.07 km, 19:26:23): cajk

24 Michal Jeníček (981.91 km, 18:31:19): vse ok jedu pokorit cp 3 snad zitra . . . .jsem bez telefonu. Zdravi CP2

139 Michal Ďurec (981.91 km, 19:15:28): F*** weather... boring, wet and cold... in other words, UK‟s winter. If it doesn‟t change tomorrow, no point to go further.

48 Milan Windisch (980.57 km, 19:02:59): dnes ubytovani na Masarykove chate zitra pokracuji

61 Jiřina Lípová (980.57 km, 20:59:25): dnes me chytil pekny slejvak, uz jsem v teple na Serlichu,ale posledni km byli vyzivné-prekazkova draha v blate

102 Radek Machat (980.57 km, 19:53:20): Masarykova chata. Zustavam na noc.

128 Peter Scheerer (944.42 km, 19:27:36): after a hard start.. recreation tour. will ride till night maybe somewhere in poland.

135 Niklas Zorn (944.42 km, 19:30:29): made it to cp2 last nicht, but were completely destroyed after 135k and 3400m ascent. Rested until after lunch and now we at it again!

46 Zbyněk Táborský (944.38 km, 19:28:42): Regeneracni den po vcerejsim prasku pres Jeseniky. Stavime se k tomu zodpovedne Zitra snad bude lepsi pocasi.

73 Jan Pelnář (944.38 km, 19:31:02): Po nočním přejezdu Dlouhých strání a příjezdu do CP2 na čelovku, odpočinek těla i hlavy. Bolí koleno.

125 Tomáš Holzer (933.83 km, 20:04:50): Mladkov.

71 Vladimír Kokaljuk (914.91 km, 19:58:00): Tak jsem dostal rozum do 1000 po dobrem spani a maxi

snidani Jsem na objizdne trase, jdu se na nadlabat.

151 Vlastimil Dvořáček (884.94 km, 19:42:45): tak jsem za pulkou a zitra se tesim na Orlické hory

91 Josef Kristl (884.33 km, 20:00:05): dnes dosazeni CP2 super odpocinek. Hanusovice dosazeny Pepe

33 Petr Jedlička (840.08 km, 19:48:56): Jsem na CP2. Dnes cely den prsi. Jeseniky ukazuji kdo je panem. Zustavam pres noc, pokusim se dolecit. Rano rozhodne.

100 Jaroslav Šašek (840.08 km, 20:30:10): HURA- CP2 pro letosek konec-i zadni voj svadel boj, bylo to skvele, dekuji Denisovi za partactvi na trati a vsem ostatnim za podporu.
Ja som taky stastny...

110 Lukáš Konečný (840.08 km, 19:07:19): jsem ve FINISHI 500, je mi krasne, s cistou hlavou a s pocitem, ze dokazu zdrave uvazovat, rozmyslet se, vydrzet, pracovat se silou a vcas skoncit, pokud jde o zdravi... vim, ze rezervy mam. Fakt jsem stastny, protoze jsem to mohl zabalit za Spisskou... a proto dekuji Alexanderovi, ze jsem tu a prejel celé SK + cast CR, dekuji vsem za podporu NIKDY NERIKEJ NIKDY.

158 Denis Lauko (840.08 km, 20:26:17): ciel 500 miles,dazdiva etapa,spokojny unaveny,tesim sa moc,po treti krat v cieli kratsej trasy,dik vsetkym za podporu,stalo to za to:-)

112 Tomáš Zuzaňák (813.12 km, 19:53:58): jedu na cp2. Nevim jak dluho mi to bude trvat. 2hy mobil je vydity

82 Jan Lorenc (809.04 km, 19:13:48): je tu zima a neni nic vidět.

96 Petr Klos (804.24 km, 19:47:41): dneska to slo za chvili dlouhe strane a mozna cp2

132 Miloš Mopils (791.07 km, 19:53:16):

149 Andreas Nützler (777.35 km, 20:11:44): Sehr müde Beine heute

138 Grzegorz Leśniak (774.54 km, 18:47:55): dzisiejszy dzien bardzo dobry i bez wiekszych niespodzianek. Mam nadzieje ze znajde jakis porzadny nocleg gdyz caly czas pada a nie mam zamiaru znowu spac w lesie. Czuje sie dobrze aczkolwiek zaczyna mi brakowac mojej rodziny szczegolnie dzieci. Pozdrawiam Grzegorz

28 Pavel Šístek (773.46 km, 19:46:58): Dneska to zatim slape, sice zacina prset, ale jeste trochu popojedu, treba najdu stodolu..

7 Ladislav Barnet (664.62 km, 18:42:18): Vse OK. Vizovicke a Hostynske vrchy za nami. Ted ukryti pred prudkou prehankou na teplem a suchem miste u chlazeneho Zubra LADA

41 Jiří Velebný (664.62 km, 18:49:38): dnes cesta nuda, jen kopec,sestup a zase kopec. Cca 7h.bezezmen. Nyni jsme chytli desnej slejvak u Sobechleb,jak prujde budeme pokr.dale. Lidi jsou tu kolem fajn, jako vedlak delame agitatory na 1000miles, takze pristi rok pojede parta hospodskych prima kluku:-)

51 Daniel Pokorný (662.03 km, 18:36:41): Milacku cas s Tebou, tak rychle leti a jsme spolu uz 11let. Tesim se na dalsi roky s Tebou a Kubickem. Pekny den, tesim se na Vas v CP2. Paradni Vizovicko- hostynske kopecky. Kratke pasaze nahoru a dolu. Uzil jsem si to. Ted kratka pauza a jedu po silnici dal.

153 Radek Musil (654.64 km, 18:10:01): Rouske. Holene pali pri kazdem kroku, jako kdyz je v nich snad tisic broku. To nejsou broky, tak bolej Mile... Kde a kdy letos dosahnu cile? A k tomu jeste, sracka a sprcha deste.

74 Tomasz Sójka (621.95 km, 19:14:17): Pomalu, pomalu. Chcialbym jeszcze pojechac, ale leje. Moze jutro bedzie lepiej.

157 Martin Lauko (612.17 km, 19:58:07): Vizovice, ostavam na noc, zajtra do cykloservisu

93 Richard Štěpánek (582.50 km, 21:10:03): Tak jsem v Cesku. Chtel jsem napsat dnfrni pribeh ale uz je pozde tak snad zitra, jestli ho nekdo neprebyje . Peknej vecer

137 Zdeněk Martínek (526.82 km, 18:45:32): jdu dal

1 Petr Ozogán (515.38 km, 19:16:03): dnes to docela jelo, traserum zrejme doslo kameni na posyp cest. usinal jsem za jizdy, vyspal jsem se v gapelu, kdyz prselo.

Zprávy došlé během dne:

6 Petr Tichý (1228.29 km, 06:55:46): uz jsem na ceste domu. Moc dekuju Honzovi a Ivce za nejlepsi zavod co jsem kdy jel. Nikdy bych neveril ze se to da takhle rychle. Pro me je to vitezstvi a ohromna zkusenost. Jeste to nedokazu pobrat. Moc dekuju lidem co mi na trati pomohli a tem co mi fandi. Myslim na vsechny co jeste jedou a uz se tesim na net a jejich pribehy DEKUJU VSEM a dam vedet co se nam narodilo

142 Thomas Strobel (1216.54 km, 04:00:18): sorry for the late sms! i have finish my day before 18:00 in hradek.

24 Michal Jeníček (981.91 km, 16:34:17): vse ok jedu pokorit cp 3 snad zitra . . . .jsem bez telefonu. Zdravi CP2

90 Milan Job (840.08 km, 07:23:59): , koncim , moje koleno uz to neda. Diky za super zavod a trate. Diky vsem za podporu, zdravi Milan

159 Ľubomír Výbošťok (840.08 km, 15:05:46): Finis 500 mil. Bolo to krasne ,vdaka mojim spolujazdcom,bolo toho dost s pohladu fizickych sil.Dakujem tym ktory mi drzali palce.