9. DEN - 8. 7. 2013

máme vítěze

Závodník č. 57 Honza Tyxa se již nezadržitelně blíží do cíle. Nachází se za Kraslicemi. V tuto chvíli mu podle posledních zpráv zbývá 30 km do cíle ve Skalné u Chebu. Na trase ho čeká ještě několik kopců. Honza jede z CP 3 v Jizerských horách téměř bez odpočinku a jsou na něm patrné známky silné únavy. Budeme mu držet palce!!!

V 18:35 zbývá Honzovi do cíle posledních 12 km. Už je opravdu unavený. Honza Kopka s kameramanem a fotografem mu jeli naproti.

Mámě vítěze! Stal se jím Jan Tyxa se startovním číslem 57, který projel cílovou bránou dnes 8. 7. v 19.17. Trasu dlouhou 1625 km (1010 mil) zvládl za 8 dní 2 hodiny a 17 minut. Gratulujeme!

Zpráva z CP 2/Finish 500

Od brzkého rána, po odjezdu všech nocujících závodníků, vládne na CP2 klid a mír. Trochu se nám ochladilo, ale neprší a občas vysvitne i sluníčko. Během včerejšího večera náš jesenický checkpoint navštívila ještě trojice bikerů, kteří však nejsou na startovní listině závodu 1000 Miles. Jelikož se jim nepodařilo se probojovat do stovky šťastlivců, rozhodli se projet poloviční trasu neoficiálně.

Čekání na první dnešní závodníky jsme si ukrátili natáčením interview se dvěma zahraničními účastníky – Španělem Davidem Casalprimem a Němcem Tilem Arnholdem. Oba jeli závod již podruhé a moc se jim líbí jak trasa, atmosféra, tak přátelští a nápomocní spolujezdci. David loni nedojel kvůli problémům s kolenem ani do poloviny závodu, a tak se rozhodl, že letos ho již nic nezastaví a svůj plán také dodržel. Tilovým cílem je, po loňském dosažení Finishe 500, závod dokončit v plné délce. Udělal pro to co se dalo – zhubl pár kilo a za letošní rok natrénoval přes 2000 km. Budeme držet palce, aby mu počasí i zdraví přálo jako doposud. A nejen jemu.

Zajímavostí dnešního dne byl bezesporu fakt, že Pavel Hendrych dorazil s uvolněným rychloupínákem na předním kole. „Asi jsem to tak měl od startu, ani nevím,“ smál se Pavel. Jiří Vostruha zavzpomínal na svůj nejkrásnější zážitek: „Při stoupání na vrchol Krížna ve vedru se během chvilky zatáhly mraky a pršelo, ale jak rychle déšť přišel, tak i zmizel a vytvořil nádherné scenérie.“ Do CP2 po 18. hodině dorazil Josef Kristl, tatínek Jany Kristlové, který na otázku, jestli bude pokračovat dál, odpověděl: „Záleží kolik zde máte piva.“ Rozhodne se prý až ráno. Každému závodníkovi, tak i panu Kristlovi, jsme nabídli možnost vyprání věcí. Zeptal se jestli na to máme vidle Pár minut po něm dorazil i cyklotremp Honza Vlasák v jeho tradičních speciálních tretrách a my už se těšíme na jeho večerní vyprávění.

Svoji extrémní pouť dnes ve Františkově ukončilo 6 závodníků – David Hrančík (111), Štěpán Mareček (26), Joel Martínez Gonzáles (103), Vlasta Dokoupilová (20), Lubomír Střelec (50) a Zdeněk Dráňa (54). Od začátku fungování našeho checkpointu to je již 18 účastníků. Všem moc blahopřejeme k obdivuhodným výkonům.

Za tým CP2 Terka a Dan

CP 3 v Jizerkách

Do jizerského checkpointu dnes dorazilo 14 závodníků. Většina si pochvalovala příznivé počasí, až na Martina Doležala s číslem 49, který se nechal slyšet, že „bez deště to je trapný“. Michal Beran (21) se pochlubil zážitkem se zvířátky. Pouhé tři metry od něj se z křoví vynořila bachyně s mláďaty. Naštěstí si Michala jen zkontrolovala pohledem a když zjistila, že je neškodný, v poklidu i s rodinkou odešla.

Závodník číslo 3, Honza Marx, si neustále hlídal Vlaďku Vozákovou, aby ho neporazila. Snažil se jí ujet, ale to se mu moc nedařilo. Nakonec začal vstávat dřív, aby toho najel co nejvíc, když Vlaďka ještě spala. Dokonce i při čekání ve frontě v obchodě měl nervy z toho, že ztrácí čas.

Teď už se Honza porážky od Vlaďky bát nemusí, protože dnes závod vzdala. Zbláznila se jí navigace a hnala ji mimo trasu. Následný návrat Vlaďku vysílil a zlomil.

Tým CP3

Magický Cínovec a vítěz 2013

Včera v noci jsme dorazili na Cínovec do baráčku Karla Fialy. Yvča klábosila s ženou Ájou a dcerou Markétou Fialovou. Pro mě zatím začala noční směna – psaní zprávy, probírání fotek a jejich odesílání. Do postele jsem se dostal kolem půl třetí ráno. Stejně jsem spal jen napůl. Trasa vede v podstatě přes pozemek přímo kolem baráčku. Kdykoli zaštěkali psi, vybíhám ven, abych chytil kluky, povzbudil je, ale hlavně věděl, kdy projeli a mohl odhadnout dojezd do cíle tisícovky. Vždy to byl ale planý poplach.

Ráno vstáváme před osmou a z kuchyně slyšíme známý hlas – Zdeněk Hron, účastník prvního ročníku. Přestože nejede, pořád srdcem patří k 1000 mílím. Vloni tady neoficiálně podporoval závodníky a letos, aniž bychom mu volali, nás přijel pozdravit. Prostě už navždy patří k nám. Potvrzuje jen to, o co se od počátku snažíme. Aby z účastníků i pomocníků vznikala komunita 1000miles, aby cítili, že k téhle partě patří a cítí sounáležitost jeden s druhým a byly na to hrdí.

Zdeněk odjíždí a my jdeme pozdravit Karla Fialu, který má mohylku na zahradě. Paní Fialová s dcerou Markétou tu opět vytvořili neoficiální zázemí se slivovicí tak, jak to bylo za Karla a jak znělo jeho poslední přání. Karel tu zanechal silný odkaz. Dřív tu neprojel téměř nikdo, aniž by ho Karel neožral. Teď se tu závodníci zmastí sami na jeho počest. Jeho duch tu žije dál. Navíc jeho dceři Markétě se vloni nedlouho po jeho smrti narodila dvojčata a jedno z nich je strašně moc podobné Karlovi. Všichni věří v převtělení a mají pocit, že Karel je tu s nimi.

Dopoledne tudy projíždí Filip Degl, vypadá dost unaveně. Prý spal v noci jen hodinu, jinak jel. Ráno si ale musel znova na hodinu lehnout. Zdá se, že to stejně bylo málo.

Chvíli po jeho odjezdu nám přichází zpráva od Honzy Tyxy. Cíl je prý na dohled, do cíle jen 99 km. Ve spěchu nasedáme a mizíme z Cínovce do Skalné u Chebu, abychom před jeho příjezdem stihli zbudovat cíl. Po šesté večer je vše připraveno. Mezi tím přijíždí kameramani ze zpravodajství, beru je do auta a jedeme Honzovi naproti. Chytáme ho jen pár kilometrů před cílem. Kameramani točí a Honza jede v pohodě podle jejich potřeb. Honza si v posledních zprávách stěžoval, že mu to už moc nejede, jeho průměrná rychlost 17 km/h za poslední dvě hodiny v těžkém terénu tomu ale vůbec neodpovídá. Běžně se jede tak 10 – 13 km/hod. Honzu jsme naposledy viděli na checkpointu 3 v Jizerkách. Vypadal hodně v pohodě. A v pohodě vypadá i teď a vůbec ne na to, že jel posledních 440 kilometrů den a noc a den nonstop. Jede poměrně lehce a ani obličej neznačí nijak velkou únavu. Krizi prý ale prožil v noci, začínala se mu vysílením už motat hlava a ztrácel rovnováhu. Proto musel slézt z kola a jít pěšky. S rozedněním vše ale odeznělo. Když dojel do cíle, nemohl si stoupnout na nohy. Ne že by ho neunesly, ale měl úplně zničená, rozmočená a rozpraskaná chodidla. I na kole prý už šlapal s problémy patami. Kdyby ho nohy nebolely, jel by odtud domů na kole. Vždyť je to jen do Kladna!

Na otázku, zda by jel závod znova ani chvilku neváhal a odpověděl, že ihned. Jen by si koupil jiné tretry. Honza je skromný a nenáročný kluk. Za celou dobu si na nic nepostěžoval, vše bylo vždy v pohodě. Se závodní cyklistikou nemá nic moc společného, občas jede maraton, umístění bývá ale do stovky. Jednou jel 24hodinovku. Brzy po startu píchl, a tak se na to vykašlal. Na závod neměl speciální tréninky a ani se s nikým neradil, prostě jen jezdil na kole, spíš ale celodenní výlety. Když nastupoval do závodu, neměl žádné ambice. Jen si zkusit, jestli to ujede a kochat se přírodou. Brzy ale zjistil, že i když to jede jen tak, ti nejlepší jsou nedaleko před ním, a tak přišlápl, začal méně fotit a snadno je dojel. Občas jel i v noci. Z osmi dnů, co byl na trase, tři noci nespal a jel, tzn. přibližně každou třetí noc jel nonstop. Dával průměrně 200 km denně v těžkém terénu a jeho čas je 8 dnů, 2 hodiny a 17 minut. Hranice 8 dnů nepadla, překonal ale dosud nejrychlejší čas Zdendy Kříže skoro o 6 hodin. Jednotlivé ročníky jsou ale nesouměřitelné, trasa je odlišná a počasí letos bylo extrémně dobré na rozdíl od předchozích ročníků, kdy bylo extrémně špatné.

To, že Honza vyhrál je prý největší překvapení pro něho samého. Vůbec netušil, že má dispozice na tak dlouhé závody, že dokáže jet najednou takové dávky kilometrů a že ani nemusí moc spát.

Honzovi vítězství ze srdce přejeme, vyhrál opravdu ten nejlepší a zároveň nejpřírodnější člověk, který se na start postavil. Při jeho skromnosti a pokoře víme, že ho to posune dál bez jakýchkoli negativních vlivů.

Honzo, gratulujeme a přejeme Ti hezkou dobrou noc a ostatním bezpečné kilometry.

Honza Kopka a Yvona Kotyková z F1000

SMS zprávy od závodníků

9 Filip Degl (1546.31 km, 19:33:31): ahoj, jsem na Bozim Daru. zkusim dorazit k ranu do cile

96 Ladislav Bimon (1516.41 km, 20:30:59): diky fanouskum za podporu pri vcerejsi krizi..vypada to na nocni smenu..

32 Martin Vít (1470.98 km, 19:38:10): Hora sv vaclava dam svacu na pumpe a dojedu to. Ps vymlel jsem SPD a kolo me nechce pustit z pedalu ani na zachod.

123 Láďa Moulis (1466.85 km, 19:56:16): Zatim vse ok,psychicky stav dobry.pojedu dokud to pujde.

24 Pavel Morávek (1398.79 km, 20:14:06): po vcerejsim totalnim ko,jsem dnes v pohode. vecer teprve zacina,tak jedem dal..,

9 Filip Degl (1382.48 km, 08:54:25): Dnes jsem spal v Decine,nocni pokus o unik nevysel protoze ve 2hod.rano byly predemnou zase stopy obou jezdcu a mozna i nekoho tretiho. Rano doslo jidlo a krize.Niceho vetsiho uz asi nejsem schopen,pojedu dal svoje a uvidim.

69 Radek Musil (1381.49 km, 19:56:43): Decin. Dam vecu, prejezd na spanek a rano do sedla. Vse ok

13 Jirka Beyk Míl (1361.79 km, 18:24:29): Uz to se mnou zacina byt vazné – dneska jsem dvakrat prisel do hospody s bidonem a zeptal se, jestli si muzu na zachode natocit pivo.

11 Robert Bičík (1361.38 km, 20:39:25): Jetrichovice,davam veceri,Decin dnes kvuli bolavemu kolenu uz nedam.Nordkap opet sila,smrdlal jsem se tam pekne dlouho:-)

126 Jiří Boubín (1327.33 km, 22:03:05):

21 Michal Beran (1296.79 km, 19:51:11): dnes to celkem jelo az na bolest v koleni jeste kousek prubnu. Michal

4 Zdeněk Suchan (1271.89 km, 19:35:17): Dnes zatim nejlepsi jezdeni.

49 Martin Doležal (1271.89 km, 19:09:14): Krásná Lípa.koupel v rybníce,večeře,pak dál na sever motat se mezi patníky. Cíl se blíží,asi je načase přepnout se z dovolenkoveho do závodního režimu:-)

78 Milča Silný (1271.89 km, 19:39:34): Pisu vam to bez legrace, uz mi mrda z navigace. Vsechny ty korenové sjezdy davam s nanukem v ruce. Je to k placi a vsichni traséri jsou sraci. Sorry kluci.

3 Jan Marx (1227.55 km, 19:49:10): dnes jsem projel cp3,dekuju moc vsem,kteri me prisli podporit,mel jsem velkou radost:-)) dekuju bikerovi z Hradku za dusi,kterou jsem potreboval,moje nahradni padla pri prejezdu jizerek. Musim psat za jizdy,je tu milion komaru a ja je nehodlam zivit:-)) pojedu kam to da,pak nocleh venku. Trat je stale krasna,pocasi super,az me to prijde podezrely:-))

71 Antonín Zlínský (1204.18 km, 18:26:00): . Rano jsem byl jak vymacjany citron. Caj a hlavne cukr me povzbudi. Ale na vxstup na hnedou sjalu porad malo. Teprvek

71 Antonín Zlínský (1204.18 km, 18:26:28): . Rano jsem byl jak vymacjany citron. Caj a hlavne cukr me povzbudi. Ale na vxstup na hnedou sjalu porad malo. Teprvek

71 Antonín Zlínský (1204.18 km, 18:32:08): . Rano jsem byl jak vymacjany citron. Caj a hlavne cukr me povzbudi. Ale na vxstup na hnedou sjalu porad malo. Teprve kdyz jsem se napral zakusky ve spindlu, tak se mi to rozjelo. Pred chvili jsem projel cp3 a hledam neco na spani. NOc na dnesek nestala za nic. Zdravi i nemocni, tonda z.

58 Jan Fryc (1200.37 km, 19:40:07): Pozice CP3 jedu s bikere cislo 83, gps nezobrazuje mapy, takze bojovka pokud bych jel sam. Dnesni cil Hradek nad Nisou. Dneska pekelny ty kopce Krkonossky…

83 Pavel Macháček (1200.37 km, 19:42:27): Dali jsme Kerkonose i Jizerky, jsme na cp3 a valime na Hradek nad Nisou. Ujeto jen 126 km, ale nastoupano 3800 m. Jedu s Dřevem,gps nam blbnou obema a celkem bloudime. Ale Margl vzdycky cestu najde!

45 Jan Matas (1200.09 km, 20:37:24): checkpoint. Jedu dal.

97 Rostislav Gregor (1200.09 km, 18:52:51): Jedu.V NOCI VIDIM HVÉZDY.SVÉTLUŠKY A MŽITKY PŘED OČIMA.

127 Václav Silovský (1200.09 km, 22:34:24): dnes jsem udelal osobni rekord 35km za 6 hod s 3hodinovou snidani u trojte kavy v Peci pod Snezkou. Pote co jsem snedl kopec jidla jsem se nemohl zvednout z kresla. z vypujcenych novin jsem si jen prohlednul obrazky,po kazde druhe vete jsem usnul. Nakonec mì neprijemna servirka zvedla svym chovanim adrenalin a tak jsem ziskal silu jit dal. Vyrovku jsem nemohl vyslapnout-prokluzovaly mi boty..nakonec jsem dojel az do CP3. Tady prespim a brzo rano vyrazim opet do boje.dekuji za podporu vsem.

75 Lumír Soukup (1190.59 km, 20:00:38): ok chci dojet na cp3 slysel jsem neco o buchtach lumir

8 Robert Čížek (1172.74 km, 21:13:38): stav dobry. Jeste tak hodku a pujdu spat. Bob.

48 David Charypar (1171.91 km, 19:58:37): .chtel bych na noc do cp3

84 Vladimíra Vozáková (1156.25 km, 19:17:07): nekde nad Harrachovem.Zblaznila se mi GPS,zavedla me do Harrachova a dve hodiny jsem se vracela.Uplne me to zlomilo a sedim tady na kopci a nemam ani silu ani moral jet dal. Jestli skoncim jeste napisu

84 Vladimíra Vozáková (1156.25 km, 19:32:47): pozice stejna koncim. Vladka

23 Karel Babka (1141.70 km, 18:53:25): chodi a tlaci se dobre

55 Stanislav Valdman (1141.70 km, 18:56:01): vse ok,nechci byt sprosty,proto nic nepisu. KURVA kdo projektoval ty krkonose

59 Antonín Koutský (1141.70 km, 19:08:39): Krkonošé-pěkná vysokohorská procházka s kolem.

40 Milan Jansta (1124.80 km, 19:01:03): mily honzo myslim ze z nazvu adventure bike muzes po dnesku to bike vyskrtnout nejak si nepamatuju ze bych se na tom kole dneska svez. Tlacim nahoru nesu dolu, tlacim nahoru vedu dolu tlacim nahoru klouzu po zadku dolu kolo v tesnem zavesu zamnou

73 Patrik Mach (1117.71 km, 18:05:24): můj psychický a fyzický stav:dobří lidé,nevíte prosím někdo jaký se píše rok a zda již byl Hod Boží? Přál bych si aby mi Ježíšek přinesl nové kolo,třeba Premiér…ještě nikdy jsem pohyb v kole nezkusil…pro všechny:ještě žiju…;-)

89 Petr Jiroušek (1117.71 km, 18:04:10): krkonose, mazec, kam se hrabe Krizna, to se neda srovnat:-) kralovska horska etapa na Honzikove ceste. Jestli dnes padne 120km, tak si udelim pochvalu:-)

92 Zdeněk Zahrádka (1117.71 km, 19:59:48): dnesni cil byl vyrazit v 5 a doskocit tech 200 km nadohled CP3. Darilo se az do 5 odpoledne, kdy sem nevim proc musel resit kolabujici obrazovku navigace. V zoufalosti ve finale probehla hluboka technicka rozvaha a zasah nozem. A jede to. Ale deprese byla velka, mrtva navi znamena konec v zavode. Asi to taky o tom je, resit nepredvidatelne a do posledni chvile zdanlive neresitelne problemy. 3 hodiny sekera, ale jedem dal

64 Milan Jílek (1116.51 km, 19:10:38): Trochu psych krize.Tretry mam,orech je opraveny,ale vyjizdel jsem pozde a sam.Neustale tlaceni polskych cest a hejna much kolem me nicilo.Asi me uz berou za mrsinu.Zustavam na Vyrovce v utulne HS.

60 Zbyněk Resl (1113.29 km, 18:58:53): Je mi fakt trapne kdyz musim vysvetlovat ze opravdu jedu stejnej zavod jako ti co uz tu byli pred tremi dny Tem vepredu :jste borci!

53 Jaroslav Kolín (1111.31 km, 20:06:59): vse ok, dopoledne super pohoda, ale odpoledni cesta na pomezky byla pekelna (znam kratsi hezci

7 Václav Forman (1098.45 km, 20:10:57): OK,zitra cp 3.jedu uz jen s Venou 41. Dnes polovina dne jen tlaceni. Hranicni patniky uz nemohu ani videt. Na vcerejsich orlickych horach nam nechteli dat ani pivo. Snad to bude dnes v Peci lepsi:-)

41 Václav Batěk (1098.45 km, 20:10:51): tak dnes k snidani Polsko,k obedu Sudety a k veceri mozna Pec pod Snezkou jinak mooooc dekuji vsem co pisou zpravy,je to lepsi nez dopink!!

1 Přemysl Kubín (1088.59 km, 19:28:46): Čus dnes metry výškové přibývaly víc než délkové. Už nemůžu, ale s dvojnásobnou sadou Markétce stačím. Už smrdím i sám sobě, bo na mytí není čas p….

113 Markéta Marvanová (1088.59 km, 19:27:21): nezastavujeme, mame zpozdeni…na sms neni cas:D

120 Ján Duriš (1070.61 km, 20:14:03): Som OK. Dnes to bola oddychovka cez Orlické hory, Poľsko, Broumovsko a Adršpach. Ešte pokračujem.

46 Tomáš Volf (1064.92 km, 19:56:06): jsem nekde v Polsku, musim rychle do Cech

87 Pavel Johanides (1064.92 km, 20:10:55): Dneska jse mi docela patniky zamlouvaj. Pojedu aspon přes hranice.

6 Michal Novák (1058.38 km, 19:53:07): este minimalne 20 km

12 Miroslav Franěk (1058.34 km, 19:55:22): ted zrovna asi po 10ty lepim

61 Standa Petana (1057.44 km, 19:54:43): pojedu jeste kousek zitra chci prespat na cp3

68 Petr Šifta (1053.94 km, 20:04:10): dekuji chronologicky: panovi z dolni moravy za sundani vlastni rolnicky z kola,panovi ze me odvezl do kraliku k pani jiraskove pro plast,ktery mi prodala ze sveho obchodu ve 22 v nedeli,panovi z petrovic za dnesni luxusni snidani

67 Martin Bolek (1036.83 km, 18:52:10): dik Mirovi z Ceskych Petrovic za obcerstvovacku co dela pro milare vcera vecer to bylo fajn dnes to moc neslapalo jeden defekt v Polsku a druhy v Brumove letel jsem ze skal jak orel a najednou dup. pruraz a ted jedu slapat bo neni cas

98 Mojmír Novotný (1007.82 km, 21:52:26): bivakuju v Polsku, dneska to docela jelo až na ty (jak se řekne slušně „zasraný“?) kilometry trávy v Polsku. Jinak O.K.

10 Vladimír Lacina (968.42 km, 19:44:48): vsechno funguje az podezrele dobre, jedu kam to da

81 Marek Hasík (968.42 km, 19:53:22): Vcera po devaté vecer, jsem potkal v lese dva jeleny, pohopkavali par metru ode me a to na dvou km nekolikrat, normalne jeleni – kamosi uuzasné.. Citim se dobre a jeste tak dve hodinky pojedu..

79 Jaroslav Pachta (949.85 km, 20:17:24): ahoj,jsem v pohode,(v ramci moznosti)diky vsem za sms,omlouvam se,ze neodepisu.je Vas hodne,diky moc-pomaha to ,snad jeste neco naslapu.J

51 Martin Vik (948.35 km, 19:55:00): Dnes jsem je viděl – bílí trpaslíci s červenými čepičkami. Doufám, že se ještě potkáme.

112 Jiří Cenek (948.15 km, 20:12:39): dnes zase spatny den riznul jsem plast, ztratil mobil timto dekuji c.109 za to ze ho nasel. Podarilo se mi sehnat ortezu na koleno tak snad bude uz lip.

109 Wojciech Paszkowski (947.34 km, 19:02:32):

31 Jarda Jisl (942.22 km, 19:02:46): Jeste jedu Vypada to dle planu

36 Jan Valeš (936.24 km, 19:08:27): zadni brzda nebrzdi ja ok, ale vubec to nejede. Kralicak super. Jedu dal co to pujde. Obcas si rikam, ze si koupim silnicni kolo ahoj vsici

104 Tilo Arnhold (923.22 km, 19:26:05): vse ok. Ubyt. v 2hod. Tilo

44 Jana Kristlová (918.15 km, 19:05:08): dnes problem s zaludkem a tak to slo hure.pojedu maximalne do 22,zitra snad bude lepe.jinak trasa nadherna

27 Ladislav Barnet (849.20 km, 19:23:47): Sleglov, jeste poslapeme alespon na Paprsek. Vse OK. Nejtezsi je, zvolit si ten spravny puchyr na sednuti. LADA

91 Josef Kristl (842.69 km, 21:31:34): Ahoj zdravim vsechny z CP 2.Vse je ok tesim se na sprchu a postel/smrdim ze uz si na me nesedne.uz ani moucha:)

17 Pavel Hendrych (842.64 km, 20:02:14): seknul jsem se v CP2 (14:22) oprava výpletu a náby, ??? Zůstávám.

19 Jaroslav Spurný (842.64 km, 18:44:24): ok

20 Vlasta Dokoupilová (842.64 km, 18:28:27): diky mam to

26 Štěpán Mareček (842.64 km, 17:32:40): Finish 500 – muj letosni cil. Bylo to krasne, rozhodne intenzivni zazitek…ale casu ani sil uz neni nazbyt. Tesim se na afterparty. A drzim palce vsem,co jsou jeste na trati.

33 Pavel Smutný (842.64 km, 18:35:51): Finish 500 Frantiskov pro me dneska zavod konci,bylo to hezkych 8 dni,doporucuji vsem si vyzkouset atmosferu zavodu.Fandim vsem ,ktery pokracujou dal.Pavel Smutny 33

38 Jan Vlasák (842.64 km, 19:28:05): Na CP2 se je pohoda. Zitra jedu dal.

39 Jiří Vostruha (842.64 km, 18:16:01): JSEM V CP. DOPLNENY KALORIE A POJEDU DAL.

50 Lubomír Střelec (842.64 km, 18:26:30): diky mam to

54 Zbyněk Dráňa (842.64 km, 18:36:03): dik vsem za podporu jsem rad ze to mam.Cau za rok na dlouhé trati.

66 Michal Matějů (842.64 km, 18:29:38): jsem v cp2 pracka jidlo jedu dal .

90 Tomáš Vávra (842.64 km, 19:46:06): cp2

85 Milan Hosák (831.31 km, 19:46:53): . Jsem ok, do CP2 mam 11 km. Milan

43 Adam Plháček (805.65 km, 20:04:01): Dlouhe strane, postup se zpomalil, Martinovi se protaci orech. Dnes uz CP2 asi nedame. Jinak vse OK. A.

56 Martin Šedivý (805.55 km, 20:02:12): skoro Dlouhe Strane. Zakaz pro kola a vedeni bambusoveho ore po hrazi si konecne uziju…strzeny orech ;(

47 Jiří Vlach (803.63 km, 19:56:21): tak dnes na cp2 asi ne budem hledat kde hlavu slozime.

93 Richard Štěpánek (803.63 km, 20:00:16): Risa – jeste na ceste

110 István Rudolf (787.91 km, 18:47:32): Most indulók a Dlouhé stráné felé

94 Milan Jurka (783.52 km, 20:06:15): dnes se mi pretrhl řetěz , naštěstí jsem mel rezervní ,diky Kisy .zaclo bolet koleno a to dost .stahl jsem ho, prášky na bolest zapil red bulem s rozjel to.dekuju všem co me povzbuzují pres sms.kamaradum, spolupracovnikum,rodině a moji evule.specialni dik ondraskovi ,ze mi dal skripak na medvědy

95 Tomáš Holzer (783.03 km, 19:59:54): Karlov, dnesni etapa paradni – cela sjizdna. Zustavam tady na noc s Milanem a Zdenkem, rano ususim pradlo a pojedu do CP2. Krome zadnice vse OK.

42 Petr Fusek (766.35 km, 20:02:46): Ahoj, dnes cesta perfektni! Dopol. jsem si dal Energy drink a od te doby slapu jako masina. Dam dnes pres 120km, psych. i fyzicky super…zbyva 76km. Zitra cil !! Zdravim Laďku a všecky ostatni. Petr

18 Laďka Vaňková (747.28 km, 18:46:41): Ladka Sve stavy uz radsi komentovat nebudu:-)Ale moc chci podekovat vsem za podporu:-)

77 Michal Dobíhal (740.82 km, 19:45:39): vcera spanek na cvicaku pro psy pod prekazkou s tisici komary dnes to celkem jede koleno zafacovane tak se ozyva jen nekdy ted vecere a vecer este kousek zitra uz chci byt v cili 500 tesim se na sprchu kterou sem nepotkal od Hresne

5 Tomáš Krejča (731.37 km, 20:05:29): Vse v pohode. Dnes jeste par km chuze a zitra konecne CP2.

30 Silvie Štenclová (711.27 km, 20:23:38): dnes v noci jsem zjistila s jak neskutecnymi lidmi jedu kdyz se me v noci vydali hledat po tom co jsem se ztratila v Hostynkach…je to Zdena Michalek a Lubos Sluka kterym touto cestou dekuji a moc si jich vazim!

88 Zdenek Michálek (711.27 km, 20:22:08): jsme na 131 km od cile,dnes dobry,budem driv vstavat,ha,ha.uz aby to skoncilo.zdravim vsechny .

74 Lubomír Sluka (711.26 km, 20:23:28): jsem na Oderskych Vrsich s 88 a 30 vse ok

125 Barbora Hanzalová (459.04 km, 19:44:01): Ahoj, dnes unavena asi do 3 odpol., osvezena spankem za chuze Mejte se fajn Bara

52 Petr Ozogán (423.37 km, 18:21:24): dnes tezka oblast pro chodce (krizna), natozpak pro cyklisty. jsem ale moc rad, ze jsem si to prosel.

115 Jan Sommer (406.08 km, 18:59:25): znicen prsty mam prodreny do krve. chtel jrem se dostat pres kopec ale za svetla bych to nestihl. Spim se skautama