DEN 11. - 12.7.

Den 11 - Návštěva hlavního šéfa

Po noční neplánované návštěvě sanitky a odvozu jednoho ze závodníků do nemocnice nás čekala konečně klidná noc. Poprvé jsme měli tzv. full house. Ještě, že jsme s sebou vzali dostatek stanů. Většina závodníků se totiž rozhodla u nás na “konci světa” přenocovat a nabrat energii buď na druhou půlku závodu, nebo na cestu domů.

Ono dostat se ze Sedlice zpět “domů” taky není jen tak. Nejbližší vlak jede z městečka Snina, které je od Sedlice vzdálené skoro 50 km. Pokud byste při cestě zpět do Čech nechtěli přestupovat musíte až do o dalších 16 km vzdálenějšího Humenného. Naštěstí do Nové Sedlice jezdí celkem pravidelně autobus (asi 4x za den). Ne každý řidič je ovšem nadšený z přepravy závodníků s koly. Nejlepší je tedy sednout zase na kolo a dojet si na vlak, nebo mít “tým” (rodinu, přátele, družky), který si pro vás přijede. Kupříkladu dnes dojel do cíle závodník Tomáš. Míle jel poprvé severní trasou a plánoval, že na východ Slovenska dorazí až v sobotu. Nicméně my ho vítali už dnes! Co s načatým týdnem? Domů se Tomášovi nechtělo. Zavolal své ženě, ta si vzala dovolenou, přijela za ním a společně si zde užijí ještě několik volných dnů. Nutno poznamenat, že Tomášova žena řídila poprvé takovou vzdálenost jakou je Brno - Nová Sedlica. Zvládla to!

Dopoledne bylo klasické hezké počasí. Sluníčko hřálo jako na Sahaře a my v cíli přivítali pouze tři závodníky - dva z jihu a jednoho ze severu. Všichni zde finišovali. Jinak je dosavadní bilance průjezdů v cíli zcela opačná. Do dnešního večera projelo pod cílovým obloukem 20 závodníků ze severní trasy a 5 z jižní. Většina zde finišuje a už dále nepokračuje.

Odpoledne se počasí lehce pokazilo. Ochladilo se a sluneční paprsky střídaly přeháňky s prudkým deštěm. Ještě “za sucha” jsme všichni nastoupení v řadě očekávali příjezd zakladatele závodu Jendy Kopky. S úsměvem na tváři dorazil krátce po obědě. I když chtěl vyjet co nejdříve zpět na trať, zdržel se nakonec asi 3 hodiny. Nemohl totiž odjet aniž by se pozdravil se starostou, osazenstvem místního obecního úřadu a samozřejmě hospody.

K večeru máme stany opět prázdné. Uvidíme jestli ještě dorazí dva závodníci, jejichž trackery nám ukazují, že by měli těsně stihnout projet pásmem s nočním zákazem. Nesmíme také zapomenout, že od dnešního večera získalo osazenstvo cíle dalšího člena. Až z New Yorku za námi přiletěla Venda, naše nová posila.

Závěrem vám dlužíme ještě informaci ohledně našeho zraněného závodníka. Je v pořádku! Lékaři se o něj postarali a nyní by už měl být na cestě domů do Čech.

CP2 SEVER

Po delší prodlevě jsme tu opět obklopení závodníky a to hned šesti. Přijeli během půl hodiny ve dvou skupinách. Jedna podobná skupinka je ještě na hřebeni nad náma. Jejím příjezdem vyčerpáme dnešní příděl celkem deseti závodníků a také trvání CP2 na Františkově. Děkujeme Xparku za spolupráci a především Petře, která se o nás starala, když jsme potřebovali my organizátoři nebo závodníci něco domluvit nebo zařídit.

Se závodem se loučí, pokračuje ve fandění, drží palce závodníkům na trase a těší se na afterpárty, Gábina, Petr, Martin, Libor, Standa a Martin.

CP3 - Trenčín

Dnes ráno všetci úspešne vstali a postavili sa na ďalšiu etapu smer Nová Sedlica.

O 6.00 sme mali ranný dážď, ktorý však netrval dlho. Ráno prišla aj mladá holka Ulrike Hoinkis. Urobila si servis kola, naraňajkovala sa a pokračovala. Dostala pochvalu, že na zahraničný pôvod má perfektnú češtinu.

Po obede bol silnejší vietor tak sme zachraňovali lietajúci stan lawi. Po tejto skúsenosti sme zosilnili ukotvenie a usporiadanie stanu.

Dnes cez CP 3 prešli 3xJužania a 13x Severania.

Na večer očakávame cca 8 noclažníkov.

Predpoveď na noc je štandartná - priemerný dážď.