Zprávy závodníků a pořadí

103 Zbynek Šimčík (1633.96 km, 22:19:11): tak 27km pred cilem.. a byl jsem pozvan na hody ktere jsem nemohl odmitnout domaci buchta, slanina a pastika…tak az rano teda..

103 Zbynek Šimčík (1602.99 km, 18:30:22): Kocham se ukrajinskou architekturou a obaluji slovenskym bahnem. Dneska uz to dotlacim.. PS: odpoved je ANO 🙂

56 Roman Adámek (1602.18 km, 19:42:32):

11 Martin Kratochvíl (1602.11 km, 19:39:43): To co nas cely den lizalo, vypuklo ted naplno. 60 km pred cilem se poradne rozprselo… V noci pro sjezdu poskozeny plast, rano od 4 jedem, 2x defekt, plast s bouli vydrzel 100 km, pak bouchnul. Nastesti hned v nejblizsi dedine ochotni lide, venovali mi jiny a ja tak budu moct dokoncit. DEKUJU ! 🙂 Brody v poho, malo vody, lepive blato na polich maso… Pojedem az do konce.

44 Tomáš Malý (1602.11 km, 19:39:48): vse ok jedeme co to jde, jako na potvoru zacalo prset

45 Jakub Štola (1602.11 km, 19:36:08): Letim do cile,zacalo prset.Dam kolu v hospode nasadim plastenku a jedu.

53 Jaromír Sukup (1602.11 km, 19:37:45): az to blato na polich vse ok,jsme na ceste do finise.

64 Petr Šumbera (1593.32 km, 19:47:35): Rano 24 km + 500 vyskovych navic, omylem vyply zaznam v GPS. Zase lije.

22 Jakub Dvořák (1524.35 km, 20:16:11): Dneska nic moc, ale už tam budem.

71 Michal Laifert (1524.35 km, 20:29:33): Prselo, bahenni lazen, pri pohledu na kolo se mi chce plakat.

122 David Voříšek (1520.49 km, 19:35:12):

52 Štefan Pinčák (1517.63 km, 19:53:55): štyri hod spánku na nákladnej rampe, dážď bez ktorého by ma to už ani nebavilo a teraz k tomu ešte hnusné mazlavé blato ktoré z biku urobí po 100m nepojazdnú tažkú obludu ktorú nejde skoro ani tlačiť:( dúfam že len toto jedno pole bolo také:)) asi som naivka 🙂

107 Dano Ralaus (1517.61 km, 19:54:33): blatko, blatko, blatko…a ešte trocha blata.dnes je to strašne pomalé…

49 Petr Šíma (1447.29 km, 18:51:27): Jsem ve stoupaku za Slovinkama a tlacim(kolo).Pani v obci rikala,ze je to rovina,tak jsem skoro 1km nad morem:-) Inu zmylila se.Celkove je to dnes sjizdne,jelo to.Pro zmenu prsi,ale zvykl jsem si.Moc dekuju za smsky.Jedu,slapu dal:-)

97 Aleš Melichařík (1432.62 km, 19:00:09): Prsi,do proti tecou potucky vody. Uz ani z kopce to nejede. Nenecham se zlomit, jedu dal. NIKDY TO NEVZDAM!!!!

93 Richard Štěpánek (1420.03 km, 18:24:06): dnes jedno moudro mnou proverene:,,Pokud si hovado vezme do hlavy,ze Vas kousne-tak Vas kousne a je jedno jakou ma podobu. Jestli lidskou nebo hmyzi ;-)!

81 Jarda Jisl (1417.07 km, 19:52:08): dekuji vsem za podporu
po dnesku verim, ze to pujde i kdyz je to jeste daleko, cely den prsi, tak je to trochu na moral …

54 Lucie Otáhalová (1411.87 km, 18:58:27): cely den v desti

16 Jakub Zajíc (1383.04 km, 19:51:39): Nucený servis v Liptovském Mlýně, zdržení 4 hod. Mám nové celé zadní kolo. Potom dvakrát déšť. Teď opravuji defekt v dešti pod posedem, cestou jsem někde nechal triko na převlečení, zimička mi je. Tyxovu péřovku si pošetřím na horší časy. Co ještě příjde?

98 Vít Polehňák (1306.58 km, 20:25:57): Ahoj, hezky jsme se prosli po tatrach, kdyby bylo alespon hezke pocasi… S Kubou to ale zatim zvladame. Dnes uz dal nepojedu, az zitra. Vita

116 Jakub Gsela (1306.58 km, 20:29:57): Blative a mokre peklo jmenem Nizke Tatry. Co nestihla vymyslet priroda a traser,dokonali lesaci.
Dnes Krizna a NT.
Naprosto priserna trasa…rikal jsem,ze si nebudu stezovat na trasera,ale je to hovado…jel to vubec na kole? Zkusil si to taky treba za deste? Proc ty nesmyslny pole,kdyz vedle vede uchazejici sotolina?
No nic,dneska to stalo za prd,ale diky spolupraci s Vitou jedeme dal.
Diky vsem za podporu,myslim na vas.

51 František Kasanič (1293.69 km, 19:24:46): no coment

69 Johana Šťastná (1293.65 km, 20:20:57): Fatra sla,tatry za trest,celej den v desti a blate,dali jsme stovku a uplne to stacilo.Hotove peklo.Pekna vysokohorska turistika s kolem.Od cp3 se uz nebojim o sebe,ale o kolo.

108 Roman Bojda (1293.65 km, 20:16:12): Museli sme zist z trasy 7km a ubytovat sa,tatry nas zjedli,sme mokri a zmrznuty.

62 Miroslav Hůlka (1271.68 km, 19:21:45): .Prselo tak nebyla zizen

7 Ladislav Barnet (1238.48 km, 19:55:02): Dnes mame kopcu uz dost, spime Kralova studna. LADA

42 Petr Žerníček (1238.48 km, 19:54:52): rano pekna rozcvicka na Megere 🙂 dnes spim na Kralove studne a zitra uz to pofrci..musim do prace ale tak rychle to zase nepujde .. Diky za pochopeni

38 Ondřej Pražák (1228.73 km, 18:04:50): magura za nami,kilometry dnes moc nepribyvaji, vyskove metry ano. Momentalne slapu na Kriznou,nocleh snad na chate Kralova Studna. Dnes uz na ceste danek a jeleni,jem medved stale chybi.

58 Jiří Vlach (1221.64 km, 19:32:22): dnes uz dal nejedu zustavam na statku ve spolecnosti koz a krav. Zitra snad bude lepsi pocasi

13 František Valeš (1159.44 km, 19:57:42): Ahoj Z CP 3 se opravdu spatne odjizdi hodil jsem dvakrat krovky Ferda

73 Jan Pelnář (1159.44 km, 19:54:11): Rano bahenni koupele nekolikrat, dnes nejhorsi usek, ale zitra to bude horsi,bota se rozpada dal. Zdravim do 105, Sauny a ke Chmelirom

118 Pavel Přibyl (1159.44 km, 19:58:09): včera problém z kolem vyřešen. Ještě jednou díky všem za bleskovou pomoc! Dopoledne cp3 zdoláno. Nebejt úprku,tak tam jsme ještě teď…pět piv a pět rumů…ferda dva pády já jeden:-D. Jo a že budu jezdit smykem na kole to jsem taky netušil. Na začátku jsem prej brzdil i do kopce a teď abych jim zavíral brady;-). Sázky stále žijou dámo a pánové a pane čundrlík!

1 Petr Ozogán (1090.59 km, 19:35:17): voda a bahn v ruznych kombinacich, navic bourka, to byl muj dnesni den. mozna zkusim dojit az na cp3.

 
Zprávy došlé během dne:

118 Pavel Přibyl (1134.10 km, 14:47:49): sms ze včera…chtěl bych moc poděkovat krásné servírce magdě za ochotu a vydrž jet se mnou do servisu ohledně opravy kola a sedět vedle mně v autě…nevoněl jsem zrovna jako hugo boss:-Dvelké díky patří panu staňovi za opravu kola. Moc díky! A nemůžu zapomenout na noční občerstvení na lesním odpočívadle od skvělého nadšence! Tohle už prostě nejde vzdát!!! Srdce draka!

23 Michal Veber (1583.10 km, 11:01:42): Hey tak jsem tam.Diky moji rodine,moji Kristin,kamaradum a vsem kteri mi psali podrurne sms.A taky eRBiskovi(kolo),ktery me vzdy podrzel a dovezl bez poruchy az do cile.Diky vsem.;-)

21 Miroslav Važík (1661.26 km, 10:05:32): 3:35 konecne v cili. Posledni den a prislo hned nekolik krizi, ktere jsem prekonal i diky kamaradum Milanovi, Markovi a Michalovi. Dekuji jim a taky vsem kteri mi vyjadrovali svou podporu. Hodne si toho cenim. Mam to za sebou 🙂

3 Milan Jílek (1661.26 km, 10:02:35): Tak je to za mnou.Dojezd v noci ve 3:20 po 230km etape.Nocni terenni biking v medvedim lese je trochu adrenalin.Pro me to byly nejtezsi mile-hlavne diky pocasi.V duchu stale slapu.Dekuji organizatorum za zkousku psych a fyz vydrze a silne zazitky.

104 Roman Królikowski (1150.39 km, 08:42:34): quit the race boli mnie biodro ide powoli i trudno mi jechac, gory vizovickie jednak mnie pokonaly, chce podziekowac wszystkim za swietna atmosfere a organizatorom za przygotowanie tak dlugiej i wymagajacej trasy

Průběh

 
[blockquote]Zpráva z CP 3
(pátek 11. 7. 2014)[/blockquote]

Ked v roku 1895 prisiel albert einstein so specialnou teoriou relativity, kde uvadza ze cas a priestor su nerozlucne spojene, pricom gravitacia dokaze tento casopriestor ohybat, okamzite vyplaval na povrch fenomen zvany horizont udalosti. V skratke to znamena bod, za ktorym uz nieje mozne vratit sa spat. A presne to sa nam v nasom vyskumnom ustave cp3 podarilo na cele s teoretickym fyzikom dr. Kubinom aplikovat v praxi. Po zvladnuti pociatocneho stavu a nulovej rychlosti jednotlivych zavodnikov sme implementaciou experimentu SADA dokazali aktivovat stav, kedy z nasho cp nebolo mozne odist. Na svoje pokusy a zistene zakonitosti sme mimoriadne hrdy a zavodnikom sa podarilo vymknut sa az po zruseni SADY. Aby bol mozny posun s experimentu do praxe, nemohla sa nam vylucovat moznost uteku fyzikalnym javom, ktory teoria relativyti vylucuje. Tj: zavodnici by museli mat rychlost vyssiu ako je rychlost svetla+1, pricom k tomu samozrejme treba nekonecne mnozstvo energie. A to nemali, cize SADA dokonale funguje, aniz by sa nezhodovala teoria s praxou. Myslim, ze po pobyte na cp3 si za vyzkum v danom obore zasluhujeme nobelovu cenu a k tomu nalezite uznanie sirokou vedeckou komunitou. Dakujeme za trpezlivost a prajeme pekny vecer. Experiment SADA je na konci, kedze odisiel posledny biker v trase. Cakame lem Petra Ozogana.

Zaverecna opekacka moze zacat….

SADA: Stale Automaticke Doplnanie Alkoholu

 
[blockquote]Zpráva z Finish 1000 – Pohoda v F 1000 a těžkosti na trase
(pátek 11. 7. 2014)[/blockquote]

Hospoda je pro nás jediné místo, odkud můžeme odesílat zprávy a fotky. Večerní posezení pro nás tedy znamená spíš spěch než pohodu, abychom stihli vše do zavíračky. Včera to bylo pracovní i příjemné zároveň díky větší skupině mílařů, kteří kolem sebe šířili uvolněnou atmosféru kořeněnou zábavnými historkami z trasy. Unavení závodníci se uložili k spánku do stanů. My ještě připravovali cíl na příjezd dalších borců, co by podle zpráv z trasy měli po půlnoci dorazit. Díky úplňku nebo skoro úplňku a jasné obloze byla nádherná noc, a tak spát nespěcháme a trpělivě čekáme. Stále nikde nikdo a nakonec to vzdáváme. Skupinka nakonec přijíždí po 3. hodině ranní a spí úplně všude, ve stanech, v našem obýváku (což je altánek u cílového oblouku) na stole, v bagážním přívěsu, pod přívěsem, vedle Transitu.

Ráno je v cílovém zázemí opravdu živo. Přes deset závodníků plných euforie se nedá přehlédnout. V altánku probíhá snídaně a pak si všichni společně připravují dezert z borůvek, které natrhal pro všechny vlastnoručně jeden z vítězů Martin Vít (kterému se evidentně nechce domů a vítá tu s námi každého závodníka). V petláhvi, která koluje, si ze smetany usilovným třesením vyrábíme šlehačku na borůvky (nakonec z toho byla hrouda másla). Po společném kafi postupně odjíždí autobusy směr Humenné na noční express do Prahy. Zatím žádný z linkových autobusáků neprotestoval. Ten poslední pobaveně vzal dokonce pět bikerů s naloženými koly najednou.

Chvíli po jejich odjezdu se k cílovému oblouku pěšky přibližuje dvojice. Po chvíli zjišťujeme, že jsou to naši – sympatická Jana Doležalová a pohodový Petr Tichý. Je na nich znát výrazná únava. Přesto Jana s úsměvem vysvětluje útrapy posledního dne. Šedesát km před cílem utrhla přehazovačku, zkrátila řetěz a udělala z kola singlspeed. Moc to nefungovalo a řetěz neustále padal. Byl to boj, ale věděla, že do cíle to dá, i kdyby měla jít pěšky. To netušila, že i to bude na programu. Defekt zadního kola ji donutil slézt a dojít pěšky. Spolubojovník Petr ji v tom nenechal a gentlemansky došel s ní. Jana si prý užila defektů během závodu až nad hlavu, víc než za celý rok. Náladu ji to ale rozhodně nezkazilo. Prý nadávala trochu jen poslední den, od dojezdu má ale neustále úsměv ve tváři.

Před šestou odpoledne dorazili z jižní Moravy kamarádi a příznivci závodu a velcí vinaři. Při pohledu do kufru jejich auta na množství vína začínám mít strach o Janu a Petra, co jsou už v cíli, i o ty, co teprve dojedou. Svou bodrou a veselou povahou Moraváci hned ovládli dění ve vesnici. Jejich přítomnosti si tu užívají kromě nás i všichni, kteří s nimi přišli do styku.

I přes pohodovou atmosféru v F1000 soucítíme s těmi, kteří jsou ještě na trase. Celodenní déšť z velké části trasy vytvořil neprůchodnou bahenní past, kde zůstal uvězněn i náš kameramanský offroad.

Hodně sil všem na trasu přejou z F1000 Honza Kopka a Yvča Kotyková

11. 7. 2014 Na kole i pěšky

K cílovému oblouku se pěšky přibližuje dvojice. Po chvíli zjišťujeme, že jsou to naši – sympatická Jana Doležalová a pohodový Petr Tichý. Je na nich znát výrazná únava. Přesto Jana s úsměvem vysvětluje útrapy posledního dne. Šedesát km před cílem utrhla přehazovačku, zkrátila řetěz a udělala z kola singlspeed. Moc to nefungovalo a řetěz neustále padal. Byl to boj, ale věděla, že do cíle to dá, i kdyby měla jít pěšky. To netušila, že i to bude na programu.

Další zprávy od závodníků z pátka 11. 7. naleznete v celém článku.